Gå til innhold

Hvor mange av dere har bodd i partnerens hjemland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså mer enn en lengre ferie. La oss si mer enn 1 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bodd på den Dominikanske republikk, men på Cuba, som jo ikke er så langt unna. Der studerte jeg spansk.

Det er selvfølgelig forskjell på cubanere og dominikanere, men mye er likt også. Så da vi var på ferie på den Dominikanske republikk i høst var det en stor fordel for meg å ha bodd i Karibien før.

Skrevet

har vært på ferie i min manns hjemland lengst en mnd i strekk. Det holder for meg=) da er det godt å komme hjem...

kunne ikke tenke meg og bo der på permanent basis

Skrevet

jeg har ikke bodd i min manns land men har bodd i algerie i halvannet år, kjempe fint land,,,,annerledes enn her i norge, der jeg bodde var det ikke vann i springen, det kom ca en gang i uken ,men noen ganger kom det ikke noe på 2 uker...sykehuset er noe helt annet...men jeg kunne godt tenkt meg og bo der igjen :D

vi flytter vell om noen år til manns hjemland :D

Skrevet

Jeg bodde 2 aar i Bangladesh for vi fikk ungene. Likte meg kjempegodt og kunne egentlig godt tenkt med aa bor der igjen - iallefall for ei stund.

Skrevet

Jeg var i hans hjemland (i asia) i 3 måneder. Da kom jeg til det punktet at hvis jeg skulle være der lengre, så måtte jeg ha noe fast å gjøre hver dag. Jeg lærte meg språket og drev med et fotoprosjekt, men det var litt mer til og fra.

Vi planlegger å flytte dit når sønnen vår er ca 4-5 år, og bo der for ett år, slik at jeg kan få enda bedre innblikk i hans kultur og at sønnen vår skal kunne lære litt fra farens hjemland. Men skolesystemet er ikke så godt der, så vi vil helst bo i Norge etter at han skal begynne på skolen.

Skrevet

Ja, jeg bor i Tyrkia og stor-trives. Syns det er utrolig deilig å kunne vær hjemme med barna uten at alt og alle forventer at jeg skal springe tilbake på jobb med en gang poden fyller 10mnd. Ikke at det er noe galt i det om det er det man vil, men syns det er deilig å ha valget..

Her er det veldig bra skoler, men det er enkelte ting jeg ikke liker helt, men som går ann og leve med.. Er ikke oppe og avgjordt om vi blir her nede, må se hvordan buisenisen går, om vi får en brukbar inntekt, så blir vi kanskje en stund..

Skrevet

Tja. Jeg har vært i USA lengre enn en måned mange ganger, men føler vel ikke at jeg egentlig har bodd der.

Skrevet

Jeg har vært i Pakistan første gangen 3 1/2mnd, neste gangen ca 2mnd og så 2mnd til i løpet av ett år :D

Da følte jeg det nesten som jeg bodde der og. Savner det :(

Skrevet

Bodde et halvt år i Tyrkia der vi jobbet sammen på en restaurant + at vi hadde fri på slutten.Så kom han hit og ble her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eg bodde 1 år i Bolivia da eg møtte kjæresten min...så reiste eg hjem med lille i magen og han kom etter 3 mnd senere:) Nå håper eg at han får bli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...