Ane** Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Magen min er helt myk den... Og begynner egentlig å føle at det er det bare jeg som har, så tenkte å høre hvordan det er med dere her inne... Men den er altså helt myk, lett å "dytte" inn osv, og jeg er naturlig veldig slank så er ikke fordi jeg har noe som "ligger uttapå" heller...
en dag i mai Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 På dagtid er min mage også myk og lett å ha med å gjøre.. Den kan dyttes på og er liksom ikke så mye i veien. Om kveldene derimot har jeg mye kynnere og da er den hard og plagsom! I det første svangerskapet mitt var magen myk og fin hele tiden! Det var mye bedre(pes-pes).
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Min er mye hard for tiden...har hele tiden foeltes veldig stram og saann, men naa er den nesten konstant hard. Er ubehagelig aa sitte...bedre aa ligge for da foeler jeg meg ikke fullt saa sprengt!
2småkrapyl Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jordmor har kommentert at jeg har så myk mage, veldig lett å kjenne hvordan babyen ligger. Men den har i perioder vært hard og ubehagelig- når jeg har kynnere da... Litt følelse av å være sprengt nå mot slutten- to dager til termin..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Min er stort sett stram hele tiden, men mye mer på kveldene.. Ikke hard hele tiden da, bare når kynnerne setter inn. Men kan ikke dytte den inn eller hit og dit nei.. Og så buler det ut små føtter/armer/evt annet både her og der hele tiden! =)
Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Har steinhard mage hele tiden og ekstra hard når jeg har kynnere. Det er svært ubehagelig så gleder meg mye til magen bli myk igjen. Hjelper når jeg kan strekke meg ut på sofaen...
Gekko78 - termin 1. juli Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Hard mage her også! Har aldri hatt så stram mage noengang! Merker at den er ekstra hard ved kynnere, men den har egentlig vært hard siden jeg begynte å få kul på magen.
A.C.G. Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Har også knallhard mage hele tiden... lenge siden den var myk nå gitt.. Har vel heller aldri hadt så hard mage før.. gleder meg til deg blir myk igjen.. vanskelig å bøye seg osv.. også har jeg steinvondt i ryggen..
plutseligbolle Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Min mage har vært hard i mange måneder, hadde nesten glemt at den pleide å være myk. Men i dag sank den endelig ned, og ble helt annerledes. Nå er den myk nederst og hard oppe. Nederst er det faktisk som om jeg har fått tilbake mitt eget magefett, det har jeg ikke sett på lenge. At man kan bli så glad for å se igjen magefettet sitt! Gøy når det skjer noe, liksom;)
Gjest Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Magen min er også knallhard, stort sett hele tiden, men verst på kvelden. Det er akkurat som om hun ligger og "lener" seg ut mot skinnet på innsiden og hver minste bevegelse kjennes og synes kjempegodt. Det viser ikke bakfra at jeg er gravid, så hele magen blir liksom sånn... lang? Hehe.. den står rett ut i alle fall, og har begynt å få antydning til strekkmerker på sidene. Arg!
Forskeren Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Min er som regel myk, og jeg mistenker at den er det fordi jeg har en god del kilo for mye (i alle fall i graviditeten, har aldri hatt "flat" mage ellers heller, det ligger litt polstring her, ja).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå