map79 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Har vært samboere i 5 år, og har det meste vi trenger av "hus ting". De tingene vi ønsker oss er sånt som vi umiddelbart ikke har råd til selv - dyre ting. Som ny data osv. Bare teit å skrive det på ønskeliste, det er altfor dyrt. Men hva kan vi da ønske oss? Primært har vi lyst å ønske oss penger, vi skal bygge garasje snart. Går det an, lurer på om det er litt "usmakelig"? Kan dere ikke komme med tips til hva vi kan ønske oss?
Joikaboll@ Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg har hvert husmor i 14 år nå og må jo si at vi har det vi trenger og mer til. Men vi kom fram til at en ny micro kunne være tingen. Vi ønsker også gavekort fra ikea, vi skal i gang med påbygging og totalrestaurering av kjøkken og bad så det kan jo komme godt med. Hva med garasjeportåpner? Gavekort på Monter o.l? Litt finere glass og serviser? Bestikk? Kjeler? Vaser/glassboller du ikke gidder bruke penger på selv? Gassgrill? Utepeis? Kom på nå at vi også har skrevet opp at vi ønsker oss gapahuk på tunet her, mannen er ingen handymann selv så jeg så mitt snitt til å ønske oss dette )
sussa4 Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Vi er også godt etablerte og mangler stort sett ingenting. Vi fant til slutt ut at vi ville ønske oss gavekort på Elkjøp og Skeidar (trenger ny tørketrommel, frys og micro , en litt bedre seng og sofa) og så har vi klart å overtale min søster og mor m samboer til å gi kontanter slik at vi kan kjøpe oss en tilhenger til bilen (det er faktisk tilhengeren vi ønsker oss mest av alt og ingen "lett" til å få til et bryllup) Kjedelig å få masse man egentlig ikke trenger eller har plass til (egoistisk sagt kanskje, men sant i mine øyne) Dere kan jo også formidle til forloverne deres at dere ønsker penger til bestemte ting og skulle det være dyre ting så går det faktisk an å tipse om at det gå an å spleise. På den måten er det lettere å få muligheten til å få en reise i gave eller andre ting dere kanskje har mer glede av enn div ting dere ikke ønsker / trenger.
Engellen Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Da vi giftet oss 8. juli ifjor, ønsket vi oss mye gavekort, både på Ikea, Bohus, Elkjøp og StarTour. Det var mange som hadde fått med seg hva vi ønsket oss, og dermed fikk vi ganske mange gavekort fra Bohus, men også fra StarTour, så vi var veldig fornøyde med å gjøre det sånn. Så det var foreslått over her at dere kunne ønske dere gavekort fra Monter f.eks. Gavekort har jo liksom et bestemt formål, og det må jo brukes der hvor dere får gavekortet, så da blir det ikke så "frekt" (jeg mener ikke det selv, men vet det er andre som mener det) som å ønske seg penger...
Luni og go'gutten =) Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 - et fint middagsservice - bestikk (Hardanger har fine sett man kan bruke som dagligbestikk) - de delene sambo mangler i "Opphøyd Rose" - gavekort (fra Startour var smart) - ev. fat og vaser som du syns er litt for dyrt å kjøpe selv - bilder/speil Hmmm.. Ble litt vanskelig når jeg begynner å tenke etter )
Gjest Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Vi føler vi har alt vi trenger,men vi har satt opp en ønskeliste på glassmagasinet på et servise vi syns er fint og som vi kan samle på. Da har vi slått mange fluer i en smekk. Da kan vi ønske oss det til bryllupet,bursdager,jul osv. Syns alltid det er vanskelig å ønske seg noe,men nå har vi ønskeliste i lang tid fremover:)
Nummer tre <3 Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 hva m å ønske seg opplevelser? noe dere begge syns er gøy, eller kunne tenkt dere å prøve?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Vi og fant ut at vi har "alt" og valgte aa finne et par butikker vi virkelig liker, og oensket oss gavekort derfra.. Og, siden jeg er litt sentimental saann sett og gift med en utlending, oenska jeg meg noe norsk som kakebakke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå