@nne p@ l@nne Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Når man har kynnere må magen være hard da? Liksom at den strammer seg når de kommer? Har skikkelig vondt noen ganger går raskt over men magen strammer seg ikke når det foregår. He,he kanskje det bare er luft smerter :-)
Fabelaktiv Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 hei anne Jeg får også vondt _på_ magen.. Jeg har ikke lagt merke til at magen strammer seg.. det har jeg ikke kjent etter for å være ærlig, Men det kjennes litt ut som elektrisk støt og varer kanskje i 3-5 sekunder ca.. jeg vet ikke om det er kynnere - det opptrer på ulike steder - enten midt på eller oppå (mot puppene nesten) eller litt nede ved bekkenet, men føles som om det er utenpå magen liksom I tillegg har jeg stikkende smerter på høyre eller venstre side eller hele underlivet - som om noen vrir en kniv eller stikker masse nåler i meg - ikke noe morsomt
Nanna1976 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg har vært en del plaget med kynnere de siste ukene og snakket med en jordmor på Ullevål her om dagen. Kynnere gjør i utgangspunktet ikke vondt, skal ikke være stikkende smerter etc. i følge henne, men det kan helt klart være ubehagelig når man beveger seg. Blir helt klart stramt men ikke stikkende smerter. Min age blir steinhard og det slipper ikke før jeg får satt meg ned etc. Typisisk er også at ubehaget er størst "under" magen. Jeg lurte også lenge på hva kynnere egentlig var, men når de først eldte sin ankomst var det ikke mye tvil lenger (er i uke 28).
MissiCippi Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg er 20 uker på vei med nr. 3 og har plutselig begynt med MYE kynnere! Spesielt om kvelden etter en full dag på jobb og hektisk ettermiddag med to små.. I tillegg sliter jeg noe utrolig etter sex! Har to fødsler bak meg som har startet etter sex, og jordmor har bekreftet at spermen kan sette i gang ting dersom man er moden.. D er jeg ikke nå:-), men har begynt å bekymre meg litt for om dette kan sette i gang ting for tidlig!???! D beste som fins er gravid-sex!! :-)
@nne p@ l@nne Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg er ikke helt på gravid sex sporet for tiden jeg altså, det må jeg bare innrømme. Stakkars sambo som bor sammen med frøken snerp om dagen. Han er heldigvis veldig forståelses full og maser ikke. Tror nok ikke det setter igang noe før tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå