Gummelillan Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Etter mange late dager hele familien sammen i påsken er det ingen bønn; I morgen starter lille Leo i barnehagen. Er 11,5 mnd gml og ikke går hun enda heller, så mammaen synes jo egentlig at hun er litt liten da (glemmer jo fra gang til gang hvor liten en ettåring er ;-)) Men hun skal helt klart starte i verdens beste barnehage! Hyggelig og flinke folk som jobber der og en herlig gjeng på 18 unger fra 1 - 6 år går der. Og siden to av de jo er mine og også eldstejenta i sin tid gikk der, slapper jeg litt mer av da... Og se ned på sankassen fra kontorvinduet mitt også... Men bekymret, ja, hadde vel ikke vært mamma hvis jeg ikke hadde vært det???
Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 oisann.det blir morro for lille leo ;o) men skjønner mammas bekymring =) går så bra så,hehe.kos deg på jobb igjen du,og så titter du ned på vennen din når bekymringa blir for voldsom =0)
Tiggywinkle Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Å så spennende:-) Synes de første dagene med barnehage er både vonde og gode. Men det går nok bra - tiden går så fort, snart er det vår tur igjen.... Lykke til
phantomet Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Nå logget jeg på bare for å ønske dere lykke til imorgen, og ser at her er du allerede igang med å forberede deg mentalt!! Det kommer til å gå så bra. Leo er et trygt lite barn, som vil bli hegnet om av de voksne som jobber i barnehagen, og elsket av de andre barna. Og så er hun jo superheldig som har en bestemt ung dame til å passe litt ekstra på henne... Klem klem
Ronja65 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Det kommer at gå så fint så. Lover:-). Thyra startet jo for et par uker siden. Det går kjempefint. 1 års dagen ble feiret i barnehagen med krone, is og sang. Kjempegøy:-) Hun kan heller ikke gå, men det er ingen problem. Hun krabber rundt de andre og smiler dagen lang. Barnehagepersonell, hvirker være gjorde av noe spesiellt, positive og glade som de er.... Nei. Gummis...Detta går fint:-))). Men forstår din oro. Husker meg selv, for en par uker siden.:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Lykke til!!! Du hadde vært pappa, hvis du ikke hadde bekymret deg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå