Gå til innhold

I morgen starter vi i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange late dager hele familien sammen i påsken er det ingen bønn;

I morgen starter lille Leo i barnehagen.

Er 11,5 mnd gml og ikke går hun enda heller, så mammaen synes jo egentlig at hun er litt liten da (glemmer jo fra gang til gang hvor liten en ettåring er ;-))

Men hun skal helt klart starte i verdens beste barnehage! Hyggelig og flinke folk som jobber der og en herlig gjeng på 18 unger fra 1 - 6 år går der. Og siden to av de jo er mine og også eldstejenta i sin tid gikk der, slapper jeg litt mer av da... Og se ned på sankassen fra kontorvinduet mitt også...

Men bekymret, ja, hadde vel ikke vært mamma hvis jeg ikke hadde vært det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oisann.det blir morro for lille leo ;o)

men skjønner mammas bekymring =)

går så bra så,hehe.kos deg på jobb igjen du,og så titter du ned på vennen din når bekymringa blir for voldsom =0)

Skrevet

Å så spennende:-)

Synes de første dagene med barnehage er både vonde og gode.

Men det går nok bra - tiden går så fort, snart er det vår tur igjen....

Lykke til

Skrevet

Nå logget jeg på bare for å ønske dere lykke til imorgen, og ser at her er du allerede igang med å forberede deg mentalt!!

Det kommer til å gå så bra. Leo er et trygt lite barn, som vil bli hegnet om av de voksne som jobber i barnehagen, og elsket av de andre barna. Og så er hun jo superheldig som har en bestemt ung dame til å passe litt ekstra på henne...

Klem klem

Skrevet

Det kommer at gå så fint så. Lover:-). Thyra startet jo for et par uker siden. Det går kjempefint. 1 års dagen ble feiret i barnehagen med krone, is og sang. Kjempegøy:-)

Hun kan heller ikke gå, men det er ingen problem. Hun krabber rundt de andre og smiler dagen lang. Barnehagepersonell, hvirker være gjorde av noe spesiellt, positive og glade som de er....

Nei. Gummis...Detta går fint:-))). Men forstår din oro. Husker meg selv, for en par uker siden.:-)

Skrevet

Lykke til!!! Du hadde vært pappa, hvis du ikke hadde bekymret deg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...