Bolla&mikrogutten:) Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Under svangerskapet så langt, har jeg vært noe kvalm i perioder, men det verste hadde gitt seg rundt uke 12. Plutselig de siste to dager har jeg kasta opp i ett sett.. er dette normalt? Eller kan det være en form for omgangssyke? (har ingen andre symptomer). Eller andre forslag?
tosøtesmåttiser Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Er i samme situasjon. Var mye kvalm frem til uke 11, døgnet rundt men uten oppkast. Vært bra etter det, men siste to dager kvalm på morgen. Idag kastet jeg opp før frokost. Helt fin etter det og resten av dagen. Det sies jo at svangerskapskvalme kan komme når som helst iløpet av de 9 mnd. Kan svinge, forsvinne og komme tilbake. Håper det gir seg...
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 Godt å høre at det er flere som meg:) Blir alltid litt bekymret når ting avviker fra "standarden". Håper du blir bedre selv resten av tiden:) Kvalmen er en kjip kjip kjiiiip ting! usj..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Hvordan klarer man å skrive noe uten nick eller å være anonym????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå