Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Uff jeg er så sinna for tiden og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg kjefter på samboeren min for allt og i dag har ikke vi snakket sammen, Jeg blir sinnt uten grunn og klarer ikke kontrollere det.vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. =(
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er bare en gravidegreie, det garantere jeg. Hormoner, kjære deg, hormoner. Been there, done that. Det går over. I mellomtiden hjelper det ofte å utsette utbruddet ved å telle til hundre, det hjelper også litt hvis samboeren din er grundig informert om hva hormoner kan gjøre med adferden. Står en del om det på nettet.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg hyler og skriker og kjefter både på mann og barn, men har informert dem grundig om hvorfor det skjer. Og at det ikke er så hardt ment:) Nå er jeg halvveis i svangerskapet, og det begynner å gå over, hisser meg ikke så fort opp, og har et snev av vurderingsevne om jeg jeg skal gidde å bli snna eller ikke:)
minime<3 in belly Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Huff, jeg kjenner meg igjen... Det var noen dager jeg våknet i førsten og bare var grinete til beine... Jeg hadde ingenting å være sur for jeg bare var det. Jeg gjorde det ganske enkelt at jeg sa til typen min at jeg følte det slik den dagen og at jeg hadde ingen aning om hvorfor jeg var så sint, for jeg hadde ingenting å være sur for. Men jeg klarte å kontrollere det såpass at det ikke gikk så mye utover samboeren min. Men det er ikke lett når man bare kjenner at man vil eksplodere, men ikke vet hvorfor. For min del så er jeg 27 fullgåtte uker i morgen og jeg føler det ikke slik lenger. Har jo noen utbrudd, men ikke så ofte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå