Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på nart 6 mnd. Her for en stund siden gav ei venninne av meg han banan, bare litt på en skje, bare for å se om han likte det. Det gjorde han selvfølgelig, men resten av dagen bare skrek han. Fikk noen skikkelige tak i magen og hadde det ikke bra.

I går tenkte jeg å prøve en ny grøt til han, kjøpte 6 mnd grøten og han spiste og var fornøyd, men det varte ikke lenge før han begynte å skrike. Skikkelig magesmerter og slik holdt han på til langt utover natten. Lurte jo på hva dette var til jeg kom til å tenke på den nye grøten han hadde fått til kvelds, joda, den inneholdt banan selvfølgelig..

Er det vanlig å reagere på banan?? Kanskje dette bare er veldig tilfeldig, men trodde banan skulle vare så mild og fin å gi til de små magene.. Oi, dette ble mye rot, håper noen gidder å svare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banan var også litt vondt her i begynnelsen, tror det er bedre nå.

Skrevet

Så da kan det hende det er bananen han reagerer på da.. Får vel ta litt mindre grøt porsjoner neste gang vi prøver den da, kanskje det går seg til her også.. Håper det , banan er jo så lettvindt å pakke med seg i veska bare for et lite mellom måltid..

Skrevet

Er det noe stress å gi banan til babyer? Min baby har kun fått banan blandet med mm. Er dette helt feil? Har ikke fått noe grøt ennå...Ca 5 mnd.

Skrevet

Banan er vel i utgangspunktet trygt å gi de små, men pass på at den er godt moden - ikke grønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...