ScaryMama Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg skal selge min maxicosi bilstol og isofix base. Hva bør jeg ta for begge to samlet? Stolen betalte jeg 1500 for men den er på tilbud nå til 999. Basen betalte jeg 1400 eller 1600 for. Takk for hjelpen, har ikke peiling på priser på brukt ting.
Happy Ignorant Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Er ikke halv pris vanlig for brukte ting da?
Happy Ignorant Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hmmm...vet ikke helt med den der som er på tilbud...
Murmeline Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Til sammenligning kostet Acta graco sitt sete med base (ikke isofix, men eneste (?) sete bortsett fra maxicosi m base) ca 1600kr i fjor. Så hvis du tar 800kr for basen og 800 for setet, og selger kun samlet;) Sjekk finn om det er mange brukte baser til salgs, tviler på at det er mange, og dermed burde etterspørselen være bra:)
ScaryMama Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg sjekket det elendig mamma, og du har rett. Det er bare jeg som har lagt ut en annonse for maxi cosi stol og base. Da prøver jeg å selge dette for 1600. Takk for hjelpen!
Murmeline Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Da jeg skulle kjøpe stol, ville jeg helst ha maxi cosi med vanlig base, men syntes det var så dyrt, så ble acta i stedet;) Poengter at du ikke har vært i bilulykke med setet da! Hvis det stemmer da;)
ScaryMama Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 He he det stemmer... Men too late, har skrevet annonsen alt og det går ikke å redigere på finn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå