Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 og da mener jeg på oss..ikke babyen....skal på onsdag og gruer meg fælt.....er ganske redd for å gå til doktoren..gruer meg til og sjekke underlivet etter fødselen....
jif baderom Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 På min 6 ukers kontroll snakka vi litt om fødselen, legen målte blodtrykk, blodsukker og hb. Så kjente han på magen om den var på plass, og trykte litt på bekkenet. Og det var det..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Blodtrykk, div. blodprøver og gyn.undersøkelse.. Ikke for å gjøre det verre for deg, men for meg ble den undersøkelsen nesten som å føde på nytt;-( Men jeg revnet mye innvendig, og dette hadde ikke grodd enda! Lykke til, det går nok veldig fint!
fiona71*2pp Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 På min 6 ukers kontroll snakka vi kun om fødselen, og prev. Ho tok ikke GU på mæ siden æ ikke hadde revna nåkka under fødselen. Hadde bare små "skrubbsår" som jm kalte det. Ellers va det mest bare jatt jatt jatt, og ferdi.
Tiddelidu Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Prevensjon i grunn. Også spurte legen om jeg hadde hatt magesmerter, vond lukt nedentil eller noe annet unormalt. Ingen GU, men jeg sydde heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Jeg sydde etter fødsel, men ingen GU på 6ukers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå