Louise-and3girls Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg får høre av alle utnom min svigerinne at magen min ikke er så stor til å bare ha igjen 2 mnd, men hver gang jeg møter svigerinna mi (søstra til mannen min) sier hun: herlighet, nå har du blitt stor. Vi treffer henne ganske ofte og hun må si det hver gang. (hun har vel glemt at hun var mye større når hun hadde igjen 2 mnd.) Dette irriterer meg litt. Jeg er nok veldig hormonell om dagen også da. Jeg mener at hun sier det for å være litt ekkel. Hva tror dere?
VinterSol+2 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 tror ikke folk tenker jeg.. får høre et eller annet hele tida. enten at jeg er for stor, eller at jeg er for liten. tror folk føler at de må kommentere magen min hver gang de ser meg lissom. selvom det overhodet ikke er nødvendig, iallfall ikke for min del!! prøv å bare overhøre det. evnt si at "nei, jeg er akkurat like stor som sist" eller "sammenligna med deg er da dette ingenting!" om du vil være litt slem...
nybakt_mamma Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 du kan jo minne henne på at hun var ganske stor selv på slutten. eller så kan du svare med "ja er jeg ikke fin"
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 lurer på hva som gir folk retten til å kommentere gravide hele tiden.. skal begynne å kommentere andre jeg som ikke er gravide.. ja nå har du fått stor mage gitt, fy så stor du har blitt. dobbelthake og greier!! hehe det hadde vært koslig det.. Møter jeg andre gravide så sier jeg alltid; så fin mage du har! da er man safe:) Minn henne på hennes mage du siden hennes var større. Når hun sier så stor mage du har fått kan du si nja.. den er jo ikke så stor enda, din var jo større?? :-) da ska du se at det blir stillt!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 MIn svigermor sier akkurat det samme. Ja dette blir en sværing - jaja det går vel det og....Ja akkurat som det ikke skal det liksom!!!!! Jeg svarer henne hver gang at ja kanskje litt større enn de to foregående men jeg er da innenfor normalen og legene sier at alt er helt greit så det er ikke så stort... Gi svigerinnen din svar på tiltale du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå