Gå til innhold

Lavtliggende morkake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen av dere her inne som fikk vite at dere har det på ord. ul.? Jeg fikk det og skal til ny ul. i uke 32. Har noen av dere erfaring med dette? Er i uke 26.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det forrige gang. Da jeg kom på UL senere hadde den vokst oppover så den ikke var i veien for fødsel. Fikk beskjed om den gangen at det visst er veldig vanlig at den vokser oppover.

Skrevet

jeg har d denne gang... skal til ny kontroll i uke 31 for å se om den har flyttet seg oppåver..men d er stor sjangse for at den har gjort d..gjør som regel d i 90 % av tilfellene..vist den ikke har gjort d blir d ks...

Skrevet

Jeg har også lavtliggende morkake og skal inn på kontroll i morra. er spent, men som regel vokser den oppover og alt går fint. Hvis ikke blir det keisersnitt, går fint det også :)

Skrevet

jeg fikk også beskjed på ul at morkaka lå langt ned. Skal tilbake i uke 32 (slutten av juni) Håper den har vokst seg oppover. Uff jeg tenker litt slik at hva om fødselen starter for tidlig og morkaken ikke har trukket seg opp? Hmm... det er sikkert ikke noe problem, men blir litt nervøs likevel.

Skrevet

Jepp - skal inn igjen til ul om fire uker (uke 29) for å skjekke om den har trukket seg vekk...noe den sikkert har gjort...bare gleder meg til å få en ny titt på babyen min jeg;o)

Skrevet

På den ordinære UL fikk ejg beskjed om at morkaka låg inntil den bakre veggen,og at den låg veldig lavt.

Skal inn igjen til kontroll i uke 28 (om 2 uker).

Gleder meg til og få se babyen igjen=)

Skrevet

jeg og har lavtliggende. den lå så vidt ikke forran exiten=P men skal nå tilbake rundt uke 30, så skal bli morro å se nurket igjen^^

Skrevet

Jeg har også lavtliggende morkake og skal på ny ul i uke 32. Fikk også beskjed om at den sikkert flyttet seg og at ny ul bare er for sikkerhets skyld.

Skrevet

jeg skal også tilbake på ny ul å se om morkaken har vokst seg oppover.. første uka på juni. Har vært litt bekymret for dette men blir beroliget nå når jeg ser det normalt og at det vanligvis ordner seg selv..! :)

Skrevet

Jeg har helt forannliggende morkake. Så har reiseforbud, og sexforbud. Skal tilbake i uke 32 å få dato for ks... (de skal ta henne ut i uke 36) for min kommer ikke til å flytte på seg=(

Skrevet

Hei, du.

Jeg har 2 barn fra før, og med begge fikk jeg vite at morkaka lå så lavt at de ville sjekke igjen med ny UL senere. Begge gangene vokste den seg oppover, og det var ingen problem på noen måte. Var selvsagt engstelig første gangen, men tror nå at det er naturlig for meg at utviklingen er slik. Får se på UL denne gangen (i beg. av mai).

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...