Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Idag har jeg vært svimmel store deler av dagen, jeg har måttet legge meg nedpå flere ganger. Jeg fikk også synsforstyrrelser på det ene øyet, og klarte ikke å fokusere på noe en hel time. Nå føler jeg meg bare helt tullerusk, altså helt i en annen verden... Kanskje høyt blodtrykk? Så har jeg diare, jeg som har hatt tilnærmet forstoppelse de siste 9 mnd. Noen råd? Bør jeg ringe føden, eller er dette vanlig? Er forresten i uke 37
kfitjar Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Tror nok ikke det er "vanlig", men det trenger heller ikke å være farlig. Jeg ville ha ringt føden og snakket med de. God bedring og lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 har du andre plager som mye vann i kroppen, migrene etc? ville ringt føden jeg, om du forandrer form sånn plutselig. bedre med en gang for mye enn for lite, iallefall! God bedring., håper alt er i orden!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Ring føden du. Jeg hadde synsforstyrrelser i forrige svangerskap og fikk da komme inn til sjekk. Var kommet omtrent like langt som du er nå. Det var ingenting galt da, men bedre å sjekke en gang for mye...
Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 CTG og UL. Alt var bra med babyen iallfall. Synsforstyrrelsene hadde sannsynligvis kommet av at jeg var litt stresset eller overanstrengt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Takk.. Får vel ta en telefon om jeg ikke blir bedre i løpet av kvelden. Er ikke gøy når en ikke vet hva det kan være, men sikkert ikke noe farlig.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Kan være starten på en svangerskapsforgiftning dette. Så ring du. Venninnen min mistet plutselig synet på det ene øyet og ble svimmel, ringte føden og måtte komme med en gang. Endte med akutt ks for hennes del. Ikke for å skremme, men ring...
Gjest Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Ta den telefonen du. Mye bedre enn å gå rundt å være bekymret.
mumm Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 enig, dette kan være svangerskapsforgiftn. best å være på den sikre siden, ring du =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå