Gå til innhold

Føler meg helt "tullerusk"- Ringe sykehuset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg vært svimmel store deler av dagen, jeg har måttet legge meg nedpå flere ganger. Jeg fikk også synsforstyrrelser på det ene øyet, og klarte ikke å fokusere på noe en hel time. Nå føler jeg meg bare helt tullerusk, altså helt i en annen verden... Kanskje høyt blodtrykk? Så har jeg diare, jeg som har hatt tilnærmet forstoppelse de siste 9 mnd.

Noen råd? Bør jeg ringe føden, eller er dette vanlig?

Er forresten i uke 37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke det er "vanlig", men det trenger heller ikke å være farlig. Jeg ville ha ringt føden og snakket med de.

God bedring og lykke til!

Skrevet

har du andre plager som mye vann i kroppen, migrene etc?

ville ringt føden jeg, om du forandrer form sånn plutselig. bedre med en gang for mye enn for lite, iallefall! :)

God bedring., håper alt er i orden!

Skrevet

Ring føden du. Jeg hadde synsforstyrrelser i forrige svangerskap og fikk da komme inn til sjekk. Var kommet omtrent like langt som du er nå. Det var ingenting galt da, men bedre å sjekke en gang for mye...

Skrevet

Hvordan/ Hva sjekket de da?

HI

Skrevet

CTG og UL.

Alt var bra med babyen iallfall. Synsforstyrrelsene hadde sannsynligvis kommet av at jeg var litt stresset eller overanstrengt.

Skrevet

Takk..

Får vel ta en telefon om jeg ikke blir bedre i løpet av kvelden. Er ikke gøy når en ikke vet hva det kan være, men sikkert ikke noe farlig.

Skrevet

Kan være starten på en svangerskapsforgiftning dette. Så ring du. Venninnen min mistet plutselig synet på det ene øyet og ble svimmel, ringte føden og måtte komme med en gang. Endte med akutt ks for hennes del. Ikke for å skremme, men ring...

Skrevet

Ta den telefonen du. Mye bedre enn å gå rundt å være bekymret.

Skrevet

enig, dette kan være svangerskapsforgiftn. best å være på den sikre siden, ring du =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...