Gå til innhold

endelig er gleder meg følelsen her!!!! JIPPI

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne lille i magen blir vår tredje, og var ikke helt planlagt:) (Hadde ubeskyttet sex akkurat når forrige mens var slutt, og trodde faktisk ikke jeg skulle bli gravid, men er man fruktbar så er man.. hehe).

Har hatt litt blandede følelser. Etter at sjokket la seg og vi fikk tenkt på det, passet det jo faktisk ganske bra nå, dersom vi skulle ha flere barn, og jeg har på en måte vært glad. Men innerst inne har jeg hatt en bitteliten følelse som sa "egentlig vil jeg ikke dette", har skøvet den i bakgrunnen og ikke sagt det til noen...er jo en helt forbudt tanke i grunnen, og det har vært litt leit å ha det sånn. Tenkte at det blir fint bare barnet kommer til verden, man blir jo alltid glad i et barn..8er jo selvf glad i det nå også)

Men så i dag merker jeg endelig at følelsen er så godt som borte, bare gleder meg så inderlig til babyen skal komme til verden sånn at jeg kan se den, kose med den og overøse den med alt godt!!! Bitte små, varme, søte babyer er jo noe av det beste!

Er 21 fullgåtte i morgen, så det er jo leeeenge igjen å vente, hvordan skal jeg få tiden til å gå FORTERE!!!???:):)

feig, og signerer med:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...