junijente_med_3søte Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Mange som lurer på om kjønnet er blitt synlig på tidlig UL 12-14. Det er litt forskjellige svar å få rundt omkring. Sonograf Hovind under forum "fosterv. og ultralyd" fortalte meg at så tidlig er det meget vanskelig å fastslå kjønn på dette tidspkt Jeg var på UL 13+5 og så selv en utstikker men ikke pung. Vet ikke lenger hva jeg skal tro............. (jeg får fasiten i juli) Noen her som har sett kjønnet tidlig? Har guttebebiser fått pung? Vet at penis og klitoris kan lett forveksles..........
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 fikk en sønn i 2004, husker ikke om det var en pung der, men de kunne se kjønn fra uke 13 og var aldrig i tvil....venter nå jente,har sett det på ul 3 ganger og de har aldrig vert i tvil der heller...legen kunne se kjønne fra uke 14 denne gngen.
Maggie 80 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Var på UL i uke 13, jordmor var ganske sikker på at det var jente, men på ordinær UL mente hun at det var gutt. Så nå venter vi spent på va det blir
#HØYgravid# Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 i uke 14 fikk jeg vite det det var en jente håper de har tatt rett....skal på ul igjen i morgen - så da er jeg sikker forhåpentligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå