erica_ Skrevet 12. april 2007 #26 Skrevet 12. april 2007 Må virkelig unnskylde meg at jeg ikke har lagt på meg. ikke meningen å skuffe deg 30 dager igjen, men det har seg sånn at jeg tok av 9kg i begynnelsen pga av at jeg var kvalm døgnet rundt. Er nå heldigvis bare kvalm om morgenen. Så hvis du vil ha noen faste bevis på at jeg er gravid så er det bare å komme så skal du få det beviset. Hadde ikke sittet her å latet som at jeg var gravid hvis jeg ikke var det. Men det er ihvertfall siste gang jeg skal skrive inn her om kiloene hvis det skal bli slike reaksjoner av det. Prøver ikke å slanke meg hvis det er det du lurer på, spiser akkurat det jeg vil å føler for. Å trene klarer jeg ikke pga dårlig bekken og rygg.
Fallerifallera Skrevet 12. april 2007 #27 Skrevet 12. april 2007 Ikke bry deg om henne, det var rett og slett et tåpelig og stygt innlegg!! Jeg gikk også ned masse de første månedene pga kvalme, og selv om jeg har gått dem opp igjen nå så vet jeg hvor slitsomt det er å være kvalm og ikke ha noen energi. Babyen har det jo heldigvis godt likevel, og det er jo det viktigste! Lykke til videre i svangerskapet!
mirremamma Skrevet 12. april 2007 #28 Skrevet 12. april 2007 18 dager igjen....11kg her... merker at jeg har fått mere vann i kroppen nå.. men d blir som d blir....
Søskendrøm<3 Skrevet 12. april 2007 #29 Skrevet 12. april 2007 jeg er i uke 29, og har gått opp 10 kilo. jordmor mente det var litt drøyt, hakke peiling jeg altså... men jeg må si at det er slitsomt for beina mine. orker nesten ikke stå eller gå. gjør så vondt!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #30 Skrevet 12. april 2007 off har selv bare gått opp 12kg....... men det er jo forskjellig fra person til person...... mi mor gikk opp 28 kg med meg så jeg så veldig mørkt på det... men de sier jo at de går fort vekk igjen hvis man ammer og beveger seg så mye som mulig.. håper dette hjalp litt:)
Gjest Skrevet 12. april 2007 #31 Skrevet 12. april 2007 10 kg og 14 dager til termin. Merker også at har fått litt mer vann i kroppen de siste dagene..
adie Skrevet 12. april 2007 #32 Skrevet 12. april 2007 hei hei...uke 31 her å 10 kilo. tenker jo på kiloa av og til...men føler selv at jeg ser sunn ut... jeg spiser sunnt å jeg går tur hver dag... så bare vi føler oss vell så er jo d det viktigste.....å noen a kiloa raser jo av så fort vi har fødet. vi er jo noen flotte gravide jenter...som bærer rundt på et lite barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå