Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Føler jeg går rundt og bare vil ha mat hele tiden... Selv om jeg spiser så går det vel bare en times tid før det kjennes ut som om det er evigheter siden sist jeg spiste... Kjenner at godtesuget har økt betraktelig også... Trodde dette skulle være mens man gikk gravid og ikke etterpå?? Skal tro hva det kommer av...? Kan det være fordi jeg fullammer?
2 Hærligheter! Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Slik var jeg di første 4-5 mnd etter fødsel..Gud hvor mye jeg kunne spise!!! Men nå begynner det heldigvis å avta..Junior er nå snart 6 mnd.. Kan tenke meg det er pga at man fullammer..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Kanskje du er gravid igjen?? Eller kanskje kroppen din bare trenger masse næring mens du fullammer??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hei Har det på akkurat samme måten selv, fullammer jeg også! Føler jeg ikke gjør noe annet enn å gå rundt å tenke på mat :-) Håper det ikke varer så lenge
Bellen^2 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg har vært sånn helt siden fødselen og junior er 14 uker i morgen. Gubben begynner å bli litt lei for jeg har gått rundt i hele dag og mast om at vi ikke har mer sjokolade igjen, men jeg er forkjøla så jeg gidder ikke gå ut:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå