Gå til innhold

Takk for svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor lenge e d normalt at pappaen har ungen på søndagen? har avtale om annen kver helg,men ka tid på søndagen e d normalt å få henne tbage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en time før leggetid ?

Skrevet

Min erfaring er at 18-tida er en bra tid. Då får de god tid til både middag og annet før h*n skal hjem. Hvis det er tidligere føler jeg at det blir vanskelig å få gjort annet enn mat. Tiden går utrolig fort :-)

18 er og tidlig nok til at ungen får litt tid hjemme og før denne skal legge seg.

Skrevet

Snuppa her kommer hjem ca en time før leggetid :)

Skrevet

Okey, jentå mi e bare 3 mnd då,men har bestemt at hu ska ver hos pappaen kver onsdag å aen kver helg pga me ikje kan ver i same rom siden me ikje lige kverandre:P han har hatt na t overnatting i helgå å d gjekk kjempe bra.. eg syns og 6-7 tiå e passelige tid men han ska absolutt levere na i 4 tiå.. dette syns eg blir litt tidlig?:S

Skrevet

Skal hun ALLEREDE sove hos far..?

Skrevet

Wow,har hun allerede vanlig samvær hos faren sin ja? Du synes det er greit?

Skrevet

HVORFOR hakke på at hun allerede har samvær? Er ikke det flott da, at jenta får kjangs til å bli kjent med pappaen sin så tidlig som mulig? Kjære vene... Pappaen gjør sikkert en god jobb, og hovedinnlegger hadde sikkert ikke sendt hun avgårde til noen hun ikke stolte på.

Flott synes jeg! :)

Skrevet

Når barnet er så lite syns jeg ikke 4 tida er for sent.

Er jo ikke sånn at barnet får noe mer utbytte av å drøye det til kl seks..

Heller at mor får 2 timer mer fri, og er jo ikke det som er poenget.

Skrevet

syns d e greit at hu såve hos pappaen ja.. d e tidlig,men e bedre d enn at hu ikje ska få se an ?? me klare ikje så godt å ver i same rom me kverandre,så hu har d bedre om hu ligge der å sånn..

Skrevet

Bare pass på, og vær sikker at hun har det bra der. Jeg er super skeptisk til menn, da vi hører om så mye incest og pedofili nå til dags. Ikke for å skremme deg, men du sier du ikke klarer være i samme rom som eksen engang...

Svar på spørsmålet ditt, jenta er så liten, la henne få komme hjem til kl16. Så lenge faren vil det. Kanskje han ikke finner på så mye ettermiddagsaktiviteter når hun er så liten. Når hun blir større, er det jo kino, basseng og turer, så da blir det nok lengre.

Skrevet

ehhh.. hva i allverden drar du inn incest og sånt for i et spørsmål om leveringstidspunkt..?

det er sikkert helt andre grunner til at HI og eksen ikke klarer å være i samme rom...

Skrevet

Til Silje 1987..... :

Så utrolig bra at hun får sove hos faren sin selv om hun er så liten. Eldstejenta mi overnattet også hos faren sin fra hun var 2 måneder... Og det gikk KJEMPEFINT! (blir nok litt annerledes med andre mann, men det er fordi det er en annen far som jeg ikke helt stoler på)... Jeg tror det dere gjør er helt supert for jenta deres, og den kommentaren om pedofili, incest osv tror jeg bare jeg hadde oversett glatt!

Skrevet

Takk for d Tærteluska :D

Eg tror og d komme t å gå kjempe fint, han har vært så mye me na før me blei enige om at han sko ha na aen kver helg:) Kjekt me positive folk,sette pris på d:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...