Gå til innhold

endelig min tur...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lillegutt kommet ut i armene mine isteden for i magen min...har kommet hjem og koser meg det jeg kan..

..men av forskjellige grunner måtte jeg avslutte ammingen før jeg dro fra sykehuset og nå er det brystspreng de lux!! Fikk råd om å binde de stramt opp men det er jo så vondt så vondt!!

Noen som har gode råd så dette går fort over... please...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da,hørtes ikke godt ut.har ikke noe råd jeg da,ville bare si grattulerer og ønske deg lykke til videre :-)

Skrevet

finnes det ikke tabeletter som stopper melken og hindrer brystspreng..

Skrevet

tusen takk!!

Skrevet

jo det finnes men de annbefaler det ikke..for man kan bli ganske dårlig av de også.. så da gjenstår det vel å velge mellom to onder ;-(

..man jeg har jo klart en fødsel så da skal jeg vel klare dette også...

Skrevet

Gratulerer med den lille :) Så kjedelig å måtte avslutte ammingen når du først var i gang. Det jeg gjorde for å ikke gå på veggene da jeg avslutet ammingen med førstemann, var å håndmelke den værste sprengen ble borte. Jeg tømte ikke brystene for melk, men melket ut såpass at den værste sprengen ble borte. Noen sier man ikke bør gjøre dette fordi det stimulerer til videre melkeproduksjon, men det brydde jeg meg ikke om. Det var bedre for meg å gjøre det på den måten et par dager ekstra enn å ha sånn spreng. Melkeproduksjonen stuper fort uansett når man ikke ammer, og på 3 dager var det hele over for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...