Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hvordan har dere delt det inn ? Snuppa er 7 mnd, og jeg huff gråter bare ved tanken på å ikke se henne på julaften.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg har hatt henne alle julaftner (4 stykker) Aldri vært noe tema egentlig. Han har henne den helgen som er sin. SÅ har hun feks vært der lillejulaften om de har ønsket det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 men om pappaen vil så kan man ikke nekte han annen vær jul og påske. å jeg er litt i samme sitvasjon som deg, det blir helt forfeidelig og ikke ha han på julaften uansett om det blir nå eller neste. men det sikkert like fælt for far og ikke ha barnet på juleaften. du kan jo foreksempel feire julaften på lille julaften de årene som hun er hos far. jeg kommer nok til og sitte alene de årene han er hos pappaen, for da kommer jeg til og være så sur og grinete at det ikke er noe vits i og ødlegge for alle andre.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Nei man kan ikke det. Men han har aldri spurt om å få han henne på julaften. Tror han er glad for å ha henne uansett hvilken dag det er jeg. Men faller hans helg på julaften må jeg jo bare bite i det sure eple og la han ha henne da
Ane** Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Vi har delt inn annenhver jul, annehver nyttårsaften, (den som hadde hun i jula har ikke nyttårsaften), annenhver påske... Utover det vanlig onsdag + annenhver helg og 2 uker om sommeren.. Ja julen uten jenta mi er helt jæveli... Men det skulle da bare mangle at de små får feire jul med pappaen sin om han ønsker det... Og ber han om det så får han det nok også hvis han går gjennom det "offentlige"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå