Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 hvordan gjør bekjente av dere som er skilt det i komfirmasjon ? Her går det simpelten IKKE an å sette begge slektene sammen + det blir ALT for mange mennesker. Han har ny dame og jeg ny samboer, det blir på en måte dobbelt opp med besteforeldre på begge kanter osv. Ikke ønsker vi å feire sammen heller. Kan man ha to feiringer ? Veldig ekkelt, men huff
benedicte&smiley Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Min bror er gift med ei som hadde 2 barn før han kom inn i bildet.. når den eldste der sto som konfirmant hadde de familien til de biologiske foreldrene + min bror og pappaen sin kjæreste. jeg føler meg ikke mindre tante for han enn for min bror sine, men hadde full forståelse for at de ikke kunne invitere alle til middag. jeg var m å hjalp, m mat og oppvask. så ble vi invitert til kake og kaffe!! synes dette var helt greit jeg..
Singelmamma og banden Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Synes Benedicte hadde en grei løsning der. Men foreslår at dere setter dere ned og prater sammen, mange vil synes to sleskaper er rart, men dersom konfirmanten ikke har noe i mot det og det kan begrunnes med at det blir bedre med to litt mindre selskaper, da vil jeg tro de fleste skjønner det. De fleste tenker jo at "se der har man to som ikke kan fordra hverandre lenger", men blir det veldig mange mennesker å involvere kan det godt forsvares. Det koster med to selskaper da.... Og så rekker man bare det ene samme dag som konfirmasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå