Ane** Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Noen som vet det? Husker at jeg i forrige svangerskap også hadde sånn stikking i skjeden. Kjennes ut som knivblad... Veit jo at det ikke er noe farlig, bare nyskjerrig på HVA som gjør det liksom...
kfitjar Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er noen her inne som har sagt at det kommer når hosdet driver og fester seg. Dette er mitt fjerde sv.skap og det er bare denne gangen jeg har opplevd det. Hodet har jo festet seg de andre gangene også, så jeg aner igrunnen ikke. Vondt er det iallefall!
Caelyn Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hører ikke til her, men må bare nevne at jeg i uke 20 også har sånne stikninger.. Pleier å si at "babyen leker med strikkepinner" for det kjennes ut litt sånn.. Hehe.. Ikke noe vondt ment mot baby of course. Lurer også på hva det er..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 jeg har hørt at det modnes når det stikker, men jeg tror nok det er noen nerver som kommer i klem
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg signere på stikking..... det er akuratt som noen klemmmer eller stikker med noe skarpt der inne! hm skulle likt å vite hva det var jeg oxo! skal til jordmor i mårra, skal spørre da! =o)
veldigspent:) Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 spurte jordmor sist gang... hun sa det var hodet som festet seg... og så kunne det også være stikkinger når hodet beveget seg der nede... helt normalt hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå