Gå til innhold

Min skolegang og evnt. flytting....HJELP!! (samme som på mit barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med ei lita frøken på snart 4 år. Hun er full tid i barnehagen og har vært det siden hun var 1 år. Hun har mange gode venner der og trives veldig godt. Her har vi avlastnigsordning en helg i mnd og et lite men godt nettverk. Selv går jeg på høyskolen, riktignok deltid, men jobber noe ved siden av. Nå skal avdelingen min legges ned og det medbringer i verstefall, flytting av studiene til Kjeller!! Hva gjør jeg? Vi bor i såpass langt unna at dette vil medføre levering i barnehagen ved åpningstid (ca.0645) og i verstefall henting rundt 1630-1700. Ei venninde mente bestemt jeg burde finne meg en leilighet i Lillestrøm el. omegn og heller bo der til jeg er ferdig om 3 år... men er det riktig ovenfor vesla da? Litt rådvill her.. Noen med gode råd fra lignende situasjoner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mange barnehager får ikke barna være så lenge, så der kan du kanskje få et problem uansett.

Alt over 8 timer er litt for mye synes jeg.

Hvis dette skal pågå over lang tid ville i allefall jeg flytta for den perioden.

Eller er du kanskje så heldig at noen som er nær henne kunne henta tidligere noen dager i uka? det hadde kanskje vært det beste.

Absolutt en vanskelig situasjon..;(

Håper du finner ut hva som er best for dere alle.

Skrevet

Er jo det jeg også mener.. at barn ikke skal være så lange dager i barnehagen...ja-ja.. Vi får se hva det blir til med skolen.. Noe skal vi nok finne ut av....

Takk for svar i hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...