Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hei hei Har gått nå i lang tid å håpet at ting skulle starte og nå har det jammen gjort det, 2 dager før termin.. Men selvfølgelig så er jeg blitt matforgiftet i helgen, så har spydd i hele natt og hatt diare.. Så jeg er helt tom for energi.. Noen som har noen tips om hva jeg kan spise eller gjøre for å bli opplagt til fødselen..?? Er det ikke typisk at det starter når man ikke har energi til det?? Andre som har rier nå??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Banan og xl1 funker for å få opp energien Lykke til da Håper å få rier om ikke lenge jeg også.. 24 dager igjen enda men...
kfitjar Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Åh...... så spennende. Skulle ønske det var meg! Spis noe med masse karbohydrater og sukker. Lykke til og hold oss oppdatert!
Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Oki.. det skal jeg prøve... Takk for rådet... Ja skal bli godt å bli ferdig nå og endelig få møte lillegutt i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå