Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ennå! Har du hastverk? ;-)

Skrevet

Nei, har ikke hastverk. Han spiser så godt av puppen så og har nok melk. Bare nyskjerrig når tiden er inne for noe mer enn mm. =)

Skrevet

Vi begynte da ho var 4,5 mnd fordi ho våkna så ofte på natta, men du trenger ikke begynne før ved 6 mnd-alder hvis det ikke er behov for det. Vi begynte også med smaksprøver på frukt samtidig.

Skrevet

dersom barnet vokser bra (og sover greit/virker tilfreds),anbefaler helsestasjonen å vente til 6 mnd. Dette fordi tarmsystemet har godt av å vente til den tid.Dersom det virker som barnet trenger mer enn melk før den tid, heter det at man skal snakke med helsestasjonen. Snuppa vår er 6 mnd i dag, og vi "feiret" med grøt. Spennende! Eldstemann ventet også til han var 6 mnd.Puppen er jo så lettvint, så jeg stresset ikke. Men jeg føler ofte at folk blir overrasket over at vi ikke har begynt før. Virker som nesten alle andre gjør det, noe jeg ikke helt skjønner da det ikke er anbefalt..

Skrevet

Hannah er 3,5 mnd og vi har nettopp startet med litt grøt..Grunnen er at hun plutselig hadde behov for så mange måltider om natten, ble liksom ikke mett av puppen. Hun sover godt nå, ammer ca kl tolv- 3 og 7 nå;) og det fungerer mye bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...