Gå til innhold

"Mamman min er verdens teiteste"

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi hun synes jeg skal ligge på ryggen når hun skal skifte bæsjebleier og fordi hun smører meg i ansiktet og tar på meg lue når vi skal ut!

DA blir jeg sint liten gutt da da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dum er mammaen min også!! Jeg har atopisk eksem og blir veeeldig sinna når jeg smøres med det klisset altså, åsså når jeg bruker kortisonkrem får jeg ikke lov å sutte på fingrene mine heller!!

Åsså er mamman min så treg når hun mater meg. Skjønner hun ikke at jeg skal ha en ny skje så snart jeg har svelget den forrige??

Skrevet

Hehe... Morsomt :) Kjenner det SÅ godt igjen ja :D

Skrevet

Åh, æ trur alle mammer e sånn. Mi gjør akkurat det samme. Kler på hua, dress å hele pakka. Fota å arma hit å dit, og til slutt den fordømrade lua. Blir sååå sur!

Men det verste i det her huset e kor treg ho kan være.Når æ sir æ vil ha pupp.så vil æ ha det ME ENGANG!!!

Må ho plundre så mye før ho finn den fram?? Ho VET jo kor den e, ho vet æ ska ha den rimelig ofte, kan den ikke bare henge der klar...fra ene gangen til den andre??

Skrevet

Hihi..

Skrevet

he he. kjenner meg virklig igjen. alle babyer er vel omtrent sånn.

men går fort over. er virklig konsert her når tannpuss er i gang men blid med en gang.

søt er de da

Skrevet

ÅÅÅHH!!!! Det var godt og høre at det ikke bare var jeg som har så teit mamma altså. Det der lue systemet skjønner jeg virkelig ikke vitsen med.

En annen ting, hvorfor kan jeg ikke hjelpe mamma med og ta bort bærsjen a? Vil jo bare hjelpe til :o)

Skrevet

Ajas: haha, jeg bruker å hjelpe mamman min med bæsjen jeg også og blir såå sint når hun holder armen min!! dumme mamma!!

Skrevet

Mamma`n min er så teit når ho tar ut flaska midt i måltidet for at jeg skal rape!!! Har jo virkelig ikke tid til slikt tull;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her er både mamma og pappa skikkelige teite! De skal dra ut foten min hele tida, og det gjør så vondt!:-( Så må de absolutt stappe den nesesugeren inni nesa mi når jeg er forkjøla. Åh, de er så teite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...