Gå til innhold

når folk sier til meg at jeg har den kulemagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et tegn på gutt eller jente? Skjønner ikke meg på sånt jeg. Får høre både gutte og jentemage, men ser ikke sånt selv. Jeg har ganske stor mage....er vanligvis veldig tynn, men har lagt på meg 20 kilo. De fleste sier at jeg har bare magen, men de som kjenner meg ser jo at baken er mye bredere, og at jeg har fått en del også bak på ryggen, samt at midjen ikke er i nærheten av å være smal lenger....men magen er som en stor ball....begynner høyt, og slutter lavt:-)

men altså....kulemage....hva tror dere om det? Tror dere at det stemmer ofte det med guttemage og jentemage? Jeg syns mange har bare mage, uten at midjen og det forsvinner, men får både gutter å jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser ut som jeg har spist en fotball,og man ser enda hoftene mine,er i uke 37+4 og har typisk guttemage.

Slik var det med lillegutt også,trillende rund mage som ikke synes at jeg er gravid bakfra,og han er en gutt han=)

Hva mini i magen er,er det bare å vente å se,for det vet vi ikke =)

Men de sier at om man ser bakfra at man er gravid er det jentemage,hvis man ikke ser det så er det guttemage.

Jeg vet ikke hva jeg tror om dette,men nå stemte det hvertfall med guttemage da jeg fikk lillegutt,så er spent om det blir en gutt til her=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...