Gå til innhold

Slimproppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen min har kommet ut..

Nå lurer jeg veldig på hvor lang tid det vil ta til fødselen kommer til å starte sånn ca??

Noen med tidligere erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Da jeg fødte førstemann, gikk slimproppen ved 7-tiden på morgenen og fikk ganske fort en del murring, men de regelmessige riene kom ikke før 19-tiden på kvelden.

Lykke til!

Skrevet

min gikk for tre uker siden... mini er fortsatt godt plantet i magen...

Så slimproppen har ingenting med selve fødselen å gjøre desverre, men heldigvis for noen kan det bety at den er rett rund hjørnet;)

Skrevet

Nå sier de fleste jm at en ikke skal legge seg opp i denne slimproppen...

Min slimpropp gikk 5 uker før termin sist gang, men fødte riktignok 1,5 uker etter det (3,5 uker før t)

Men vet at det er helt normalt at den kan gå mange uker før fødsel, så når du vil føde er ingen som kan si, bare fordi slimproppen er gått. Har du ingen andre tegn, kan det i verste fall ta sin tid...=))

Skrevet

slimproppen min gikk på lørdag... har hatt en del vonde stikkinger oppi der di siste dagene.. er sånn at eg hopper litt til og må bevege meg når det stikker. kjennest ut som noen stikker meg med noe skarpt. hehe. hode til baby var så godt som festet på sist kontroll(2uker siden), har hatt en del nedpress etter det også.

er det et tegn på at noe skjer snart?? har litt murringer i mage/rygg, men det er bare av og til... kan ta timer mellom hvergang likosm.. hehe..

Skrevet

Dytter.... Flere med tidligere erfaring?

Skrevet

slimproppen min startet å gå på fredag tror jeg etter å ha blitt strippet! Men ingen baby på meg enda.....

Skrevet

Sist gikk slimproppen 5 dager før jeg fødte. Nå gikk den på fredag, men sitter fortsatt her med stormagen...

Skrevet

Ble strippet hos jordmor, slimproppen gikk samme dag. Fødte 8 dgr e.på. Nr to: strippet hos jordmor, slimproppen gikk samme dag. Fødte dagen etter. Noen har ventet en mnd e. at slimproppen har løsnet, så det er jo ingen garanti for snarlig fødsel desverre(:

Skrevet

Første fødsel gikk slimpropp fredag og baby kom mandag. Men som du leser over her, det kan gå alt fra en time til 5 uker dessverre...

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...