Gå til innhold

nedtrykk i underlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 24 nå og alt har gått veldig fint hittil!

men noenganger føler jeg lixom et nedtrykk i underlivet.. det er litt ekkelt.. kjennes ut som om noe vil ut.. heh.. spes etter at jeg har vært på do. ikke så enkelt å forklare men..

er det noen flere som har det sånn..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så glad for at jeg leste innlegget ditt!

Jeg har spurt noen gravide venninner om de har opplevd det samme, men det hadde de ikke, så da var det en liten lettelse å se at det er flere enn meg som har opplevd dette. Vanskelig å forklare, men noen ganger når jeg sitter på huk så er det akkurat som om noe kommer innenfra og vil ut!

Skrevet

ja, det er samme greia her! jeg blir litt nervøs når det kommer..

hvor langt er du på vei?

Skrevet

Heia! Sånn har jeg det også, og det bekymrer meg litt. Kjennes ut som om babyen er på tur ut....Jeg fikk vite på ord. ul. at morkaka ligger for lavt så jeg skal på ny ul. i uke 32 for å sjekke om den har trekkt seg opp, hvis ikke blit det planlagt keisersnitt. Jeg har faktisk fantasert litt om at det er derfor jegg kjenner ett sånn trykk mot underlivet ,men aner ikke om det kan være noe i det. Er i uke 26 nå.

Skrevet

hei, jeg spurte jordmor om dette, hun mente jeg kjente det når jeg fikk kynnere, at en altså ikke bare kjente kynnere i magen men også nedentil.

nå er det jo ikke sikkert jeg har forklart dette til min jordmor slik dere andre kjenner det, ville bare si hva svar jeg fikk-

ellers kan det vel være belastende på bekkenbunnsmuskulaturen å gå gravid, kanskje det hjelper å gjøre knipeøvelser? for følelse av bedre kontroll over disse musklene liksom--er dere godt i gang med å knipe eller??

Skrevet

okei! da er det nok ingenting å bekymre seg over =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...