Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 heisann igjen:) - gikk selvsagt ikke an å sende post igjen, så her kommer svar på meldingen din: Ja jeg MÅTTE bare kjøpe en pitteliten ting som jeg kom over skjønner du. men det er ikke noe stor greie og den var veldig billig, så du må ikke føle at jeg tar av her:) Tenkte bare på deg da vet du og kunne ikke motstå fristelsen når den sto der rett foran meg:) Hvis vi ikke får til å treffes, kan jeg jo sende den til deg i posten. Besøket vårt ja; Koselig som du sier, men GUD så deilig når de drar igjen! Mener ikke å være utakknemelig for besøk men det ble litt for mye for meg i påska rett og slett. I dag har jeg ligget strak ut på verandaen i en campingstol og sovet i solen hele dagen:) Har blitt ganske fregnete kan du tro! Irriterte meg litt over broren til sambo med fam. fordi de først sa at de ville besøke oss, men at de ville bo på hotel. SUPERT, tenkte jeg da! Men så ombestemte de seg; uten å spørre oss først, så de ville heller bo hjemme hos oss da. Synes den var for drøy jeg altså. Det er jo vanlig folkeskikk å spørre den gravide dronninga om det passer først da:) men men, nå er de ute av huset og vi koser oss sambo og jeg. I dag har vi satt av dagen til bare å være kjærester og ikke besøke noen og ingen får komme til oss på besøk! Akkurat nå er sambo og tar en liten treningsøkt og da fikk jeg tid til å bimme litt:) Etterpå skal vi lage oss litt kosemat (tacokjøtt, nachochips og ost gratinert i en ildfast form, servert med creme fraiche, tacosaus og sånn;) Mmmm. delig ja! Sambo holder på å laste ned Happy Feet til oss så skal vi kose oss med den i kveld da. Derfor er nettet litt tregt her nå. Vi snakket om at vi kanskje skulle ta oss en tur på et gravsted her i løpet av ettermiddagen også. Tenkte vi kanksje kunne få noen navneiddeer der... vet det høres litt grotesk ut, men det er mange fine glemte navn på et gravsted..... Får se hva vi rekker tror jeg. , Godt å høre at du tar det litt med ro nå da! Vil jo ikke at du skal fremprovosere noe vet du! Tenkte du bare nyter det å være hjemme igjen! Men du; vil de la deg gå så lenge som mulig i svangerskapet nå, eller har de sagt at de kommer til å ta KS eller sette igang før tiden? Ja ja, jeg får vel se å henge opp noen klær jeg da. Ble en del klesvask etter så mye besøk i påska:) Send meg en meld i morra da når du vet når du skal på NSFM. Jeg er på jobb fra kl 8 i morra, så det er bare å melde meg når som helst. Vi snakkes da! Klem
Lone35 =0) Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg har svart deg på posten. Selv har jeg under 30 meldinger på posten, så det skal gå an å sende meldinger dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå