Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg er i uke 27 og merker at nå begynner det å dra seg til med kynnere. De er IKKE vonde, det er bare litt ubehagelig. Men jeg synes de kommer ofte, kan være i perioder med bare et kvarters mellomrom. Så blir det litt pause, og så kommer de igjen. Har vært sånn i noen dager. Har sammenheng med fysisk aktivitet, når jeg reiser meg eller går o.s.v. Hører om flere som er sykmeldt pga mye kynnere. Men hva er MYE, og hvor kraftige kan de være før man bør oppsøke lege?
Nanna1976 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Har hatt samme problemet selv i påsken. Liker å trene og gjerne gå lange turer men opplevde å få kynnere stadig vekk da jeg var ute og gikk. Ble litt bekymret så jeg ringte Ullevål. Hun mente jeg burde ta en tur til legen over påske fordi det er et signal om at jeg bør ta det mer med ro. Nå har ikke jeg lyst til å bli sykemeldt så jeg har giret ned litt og det har hjulpet. La legen din avgjøre hva som er mye du, så trenger ikke du bekymre deg for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå