Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 hva i alle dager , dette er ikke noe særlig pent nei og ekkelt. henger ut to store fliker og det er åpent der ned ihvertfall mer en det skal være,husker ikke helt hvordan man skal se ut etter to fødsler og sånn. Noen som har opplevd dette ? noen?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 jeg fikk også helt panikk over hvordan underlivet mitt så ut etter fødselen. Var på 6 ukers kontroll, fikk beskjed om at alt var i orden medisinsk sett. Tok flere mnd før det ikke var helt åpent der nede. Du sier ikke noe om hvor lenge det er siden du fødte sist....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 over 1 år og føler det er blitt værre..........sukk.......
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 11 mnd siden fødsel og er nesten åpen jeg og, sukk.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Noen som har fått operert dette..? er det mulig å se så ekkel ut før man fylle 30?ser og føler meg som jeg er over 60..grøss! Er faktisk ekkelt når jeg går,kjenner det er noe som er galt der nede.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Gå til legen eller gynekologen og få en vurdering. Knipeøvelser gjør susen hos mange, men noen må eventuelt ha en operasjon. Det bør i så fall vente hvis du ønsker deg flere barn.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Fødte for 14 mnd siden, og var på GU i dag. Legen har fremdeles problemer med å få spekulumet til å sitte på plass mens hun tar celleprøven osv, fordi åpninen er så vid. Skikkelig deprimerende. Og jeg har vært flink med knipeøvelsene, sukk. Derfor henviser hun meg opp til sykehuset for evnt vaginalplastikk. Hun sier det ikke er normalt å ha hele skjedeåpningen åpen, så lenge etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Huff, skriver under her jeg.. Er ikke småtterier vi må gjennom... huffhuff!! :/
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Hvor lenge er det normalt at underlivet er "åpent"? Var så dum å kikke idag, ved hjelp av speil. Fikk helt sjokk jeg! Var helt åpent der nede, og det så ut som om kjønsleppene var brettet til begge sider, og jeg kunne se rett i i skjeden. Har ikke turt kikke før, men idag følte jeg meg modig. Kunne ønske jeg ikke hadde gjort det... Er bare to mnd siden fødselen, men lell... Tenker at dette måååå jo mannen merke, selv om han ikke sier noe.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 høres kjent ut dette. har ei tulle på litt over 2 måneder, og innimellom kjennes det ut som om jeg går med en tampong halvveis ute der nede. Er det flere som føler det sånn, og er det farlig? hva er det som kommer ut, og er dette på grunn av at det er åpent etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Helt normalt 2 mnd etter fødsel. DEt er antagelig noe av urinrøret som vises. Helt normalt.
M&Ms Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Det høres ut som fremfall av fremre skjedevegg. Det kjennes sånn ut. Det er ikke farlig, men selvfølgelig blir man fortvilet og frustrert. Det kan være hemmende både for sex og for fysisk aktivitet. Det kan imidlertid gå tilbake av seg selv. Mitt har gått en del tilbake (4 mnd siden fødsel), men det er fortsatt langt igjen, og jeg vet ikke om det vil gå helt tilbake.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 ja, det høres slik ut, jeg var akurat hos legen på 6 ukers , jeg føler akurat likt, hun sa det var en indre sjedevegg som var slapp....kniping hjelper, har fått henvisning til fysioterapeut. hvis det ikke bedrer seg ved trening så kan det syes opp. men som regel hjelper trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå