Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hun er snart 8 måneder, og får nesten bare morsmelk ennå fordi vi ikke helt har fått til det der med annen mat osv. Nå kaster hun opp masse, og selvfølgelig spesielt etter at hun har fått mat. Er det lurest å amme henne ofte, selv om hun kaster opp? Hun har begynt med å kaste opp i dag, men virket utilpass og uggen i går også. Noen som har tips? Det er da vel best at hun får i seg morsmelk? Jeg kan jo i grunnen bare glemme å få i henne noe annet, i og med at flaske er ut..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Uff da, stakkars lita. Har ikke så mange råd å komme med i grunn jeg altså, men tenkte å hjelpe til med å dytte tråden oppover så kanskje noen andre kan svare?
mor til verdens skjønneste Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg ville kontaktet lege, det kan være noe galt. Virker ikke lurt å amme henne når hun kaster opp, men hun må jo ha mat.... Kontakt lege eller noen på helsestasjonen. Har selv et barn med tarmsykdom så jeg blir litt nervøs når jeg hører om små barn som kaster opp mye. Tror ikke det er noe alvorlig i deres tilfelle, men for å være på den sikre siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå