Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Har sånn kjempe dilla på bonaqua *white peach*... Må drikke 1,5 - 2liter hver dag, synes d er kjempe deilig, og klare nesten ikkje å drikke noe annet... Men trur dere at d er usunt for babyen, tenker på kullsyre, og de saltene som er i...??
VinterSol+2 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 nei, ville jeg ikke tro. er jo kjempeflott at du drikker mye. en skal jo drikke 3liter om dagen, og mineralvann er mye bedre enn brus og saft!
_Mita_<3 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Er det det.. hm.. håper da ikke det for jeg drikker MYE farris, pluss at det har blitt litt mye brus i påsken.. ..hehehehe:)
Nr-2-i-magen Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg tror ikke det er noe usunt eller farlig for babyen. Om babyen sparker en del etter du har drukket kullsyreholdig drikke? Min baby sparker alltid slik når jeg drikker ett glass med samarin og det er jo også kullsyre.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Ho e turbo ganske masse, men d har ho i grunn hvert heilt sia nyttår da, så eg veit ikkje om d e pga kullsyra. Ja d e jo bedre enn brus:)
VinterSol+2 Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 faktisk,om du tørster veldig mye, har jeg hørt at det kan være bedre å drikke mineralvann også, fordi da "vanner du ikke ut" næringsstoffene i kroppen din.. leste en artikkel om det, at mange barn i fjor ble født med mangel på salter og mineraler, fordi mødrene drakk så hindides mye i varmebølgen! Jeg tror du kan ta det helt rolig, og være glad du har en såpass sunn dille jeg:) Kjenner de somhar hatt dilla på hvetekake og kefir, eller spist dundersalt til de kaster opp, og de har også fått fine unger:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2007 Hehe, følte meg drit bra no:) Har hatt dilla på appelsin tidligere, men fikk beskjed om at eg ikkje måtte spise meir enn 2 om dagen (spiste da ca 5stk dagelig:P) Og her om dagen så måtte eg ha noe vanilje is med noe på...visste ikke helt va som skulle være på, så eg tok å smasha en halv kokeplate med mørk sjokolade, en banan, karamell saus, og en halv boks med jordbærgele pulver...også blandet eg dettan...spiste opp alt, men d va ikkje akkurat et sjakktrekk da:p Men lysta forsvant i hvertfall:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 Ho dama på butikken så ganske rart på meg når eg va å handla 15liter bonaqa før påsken..*måtte hamstre litt*
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Det eneste som kanskje ikke er så bra med det er de kunstige stoffene..... Men det er vel ikke akkurat farlig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå