Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Er alene med ei lita frøken på snart 4 år. Hun er full tid i barnehagen og har vært det siden hun var 1 år. Hun har mange gode venner der og trives veldig godt. Her har vi avlastnigsordning en helg i mnd og et lite men godt nettverk. Selv går jeg på høyskolen, riktignok deltid, men jobber noe ved siden av. Nå skal avdelingen min legges ned og det medbringer i verstefall, flytting av studiene til Kjeller!! Hva gjør jeg? Vi bor i såpass langt unna at dette vil medføre levering i barnehagen ved åpningstid (ca.0645) og i verstefall henting rundt 1630-1700. Ei venninde mente bestemt jeg burde finne meg en leilighet i Lillestrøm el. omegn og heller bo der til jeg er ferdig om 3 år... men er det riktig ovenfor vesla da? Litt rådvill her.. Noen med gode råd fra lignende situasjoner???
krisbmw520 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Heisann .Så rart.. hehe jg har søkt på høyskolen i Akershus.. Jeg og jenta mi på 1 år skal flytte dit hvis jeg kommer inn. Du burde absolutt flytte og avslutte studiene etter de 3 årene. Jenta di kommer nok til å trives i en evt ny barnehage og nytt miljø. Jeg har jo ikke et så stort barn som deg ennå så det er nok lettere å flytte i min situasjon, men du burde absolutt satse på skolegangen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå