Mirakelungen Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Ut i fra andre linker på nett+jordmor/lege er jeg 30.uker og 5dager på vei. Men her på BIM er jeg 31uker og 0 dager på vei, går altså i min 32`de uke. Det ER FEIL!!! Første dag i siste mens var på en onsdag og da skal jeg kanskje begynne på ny uke på en onsdag?? Er jeg helt borte vekk nå???
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Bim regner den uken du går inn i. Er selv i uke 36+6 og det står uke 37 på bim. Men hvis du ser på antall uker du har igjen til fødsel så stemmer det. ... Skjønner?
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 D står jo ikke at du er 31+0 dager på vei, men at du er i din 31 svagerskapsuke. På min profil står d no at eg e i svagerskapsuke 34. Eg e 33+5dager på vei, dvs 33 ferdige fullutgående uker, men eg e jo i den 34 svagerskapsuka, men den e ikkje fullutgått enda...og når den 34uka e fullutgått og eg e 34+0dager, da bynne eg jo på den 35uka...d e no slik eg har forstått d... Litt rart forklart menmen, håper du forstår ka eg meine:)
Mirakelungen Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 Nei der har misforstått spørsmålet: Det er ikke snakk om uke antallet men bim 2 dager tidligere ute enn de andre.jeg skifter uke på en onsdag mens bim gjør det på en mandag
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ligger du inne med rett termin da? Skifter på rett dag til meg i allefall
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Åja *sorry* < Er ikke helt sikker på den der, men eg trur d kan ha noe me å gjøre at i Norge så beregnes jo et svagerskap på 282dager, mens noen leger ikke er så nøye med den terminberegningen og legger termindatoen etter bare 280dager eller noe... Min første termin dato var satt etter 280dager i fra befruktningsøykeblikket, mens min andre ultermin (fikk ny befruktningsdato også) ble utregna etter 282dager... Litt tøvete forklart igjen... Og eg veit ikkje kor nøye bim regne ut i forhold til andre steder, men d kan hende at d har noe med d å gjøre....,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå