Gå til innhold

noen i aprilklubben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har fått babyen sin ut?? er dødslei nå,4 dager over termin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,hva skjer med aprilklubbsiden vår??irriterrende at de ikk fixer d!!

Jeg har 4 dager til termin og er potteforskjølet..kjedelig!

Skrevet

7 dager over termin for min del.. Ble DRITT LEI i gårkveld. Så nå bør babyen komme ut snart! Har desverre ikke mer tolmodighet igjenn..

"Han kommer når han er klar!" Haha...Hvor klar kan han bli da liksom?? tror ikke han kan bli mer klar nå jeg. Da blir han nok overklar!

Skrevet

3 dager over termin..... og dritt lei!

Skrevet

hehe,er også utrolig lei av venner og familie som ringer hele tiden for å spørre om det ikke skjer noe snart... Når jeg svarer nei,kommer det alltid "han kommer når han er klar" grrrr! så skal de fortelle om de de kjenner som gikk 14-21 dager over, som om det er noen trøst...

Skrevet

3 dager over termin og inser at han kommer ikke før i slutten av mnd for da blir jeg satt igang. skal til legen til fredag 13, og viss ikke han har kommet innen det, så skal jeg grine meg til igangsettelse!!!

Skrevet

3 dager til termin. Trodde han skulle komme en uke før som med førstemann, men nei da... Nå prøver jeg å tenke at det kan gå 17 dager til, men det er ikke lett.... Har ventet på tegn siden fullmånene egentlig, og blitt lurt maaaaange netter jeg har våknet.

Skal på kontroll i morgen, så får se hva de sier der.

Lykke til alle april mødre

Skrevet

3 Dager over g så lei som det gårann å bli tror jeg. Føler at jeg er over to uker på overtid i og med at førstemann kom to uker før tiden.

BLÆÆÆÆÆ

Skrevet

jeg fikk en prinsesse den 21 mars. tatt med ks 3 uker før.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

jeg har 5 dager igjen til termin. er dritlei jeg og..

men håper egentlig at hun kommer på termin. 14 april. hadde vert 100årsdagen til min farmor da. hehe.

Skrevet

Har hele 17 dager til termin, men er faen meg klar som bare det!!

Var egentlig ikke innstilt på at det skulle skje noe enda, men så var jeg kjempedårlig natt til søndag og hadde skikkelig sterke kynnere på minst 1 min i ca to timer. Så bare slutta det helt. Trodde virkelig at det var noe på gang og ble jo innstilt på det da.. Litt skuffa etterpå..:/

Men han har vel kanskje best av å¨være der inne lengst mulig..

Skrevet

Kremt!

Jeg har 12 dager til termin, og skal kanskje ikke rope så høyt når jeg ser alle som går og venter som er over tida, men jeg er seriøst LEI nå...

Skrevet

Jeg har termin 21 og det har ikke kommet no ennå...

Håper det skjer no snaaaaart!!

Skrevet

Har termin på torsdag og går bare og ser og kjenner etter tegn. Tror ikke det skjer noe før termin. På fredag skal jeg strippes, så det ser jeg faktisk frem til. Håper det hjelper.

Skrevet

4 dager over ul-termin her... Nå kan lille knøttet vårt komme synes jeg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...