Gå til innhold

Kynnere i uke 13?? Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg går inn i uke 14 og den siste uke har jeg kjent det jeg mener er kynnere. De kommer om kvelden når jeg setter meg ned for å slappe av. Veldig rart, for jeg hadde ikke kynnere så tidlig sist og da kom de gjerne når jeg gikk fort eller stresset med noe, ikke når jeg slappet av. Er det noen andre som har hatt lignende? Kan det være noe annet enn kynnere?? Det kjennes som et press innenifra rett over skambenet og varer i et til tre minutter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være det ja. Jeg har hatt kynnere så tidlig i begge mine svangerskap.

Har vært 50% sykemeldt siden uke 17 pga kynnere jeg, regner desverre med å bli 100% om ikke så lenge..

Skrevet

Jeg hadde kynnere fra uke 13, om morgenen før jeg sto opp kunne jeg ligge og kjenne magen bli hard som en ball. Som en liten håndball var det jo da ;-) Har kynnere ofte - når jeg ligger på ryggen, går fort eller uten at det er noe spesielt. Jeg nevnte det for legen min men han sa at det var helt normalt. Det gjør jo ikke vondt, så jeg er i grunn ikke så bekymret :-)

Skrevet

Takk og lov!

Fikk kjempevonde kynnere på jobb sist uke (15 el 16), og da sa alle at det kunne det umulig være.

Hah!

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er det jeg begynner å få. Når jeg går litt raskt strammer det seg så det gjør vondt nederst i magen. Er bare i uke 14 så synes det er vel tidlig... Dette er mitt andre svangerskap (eller det vil si 5. da jeg har mistet 3 ganger) og jeg fikk tidlig kynnere sist gang også- ca uke 17 da mener jeg å huske. Det plaget meg endel i forrige svangerskap og gjorde meg ganske immobil så jeg håper det roer seg ned igjen.. De sier jo at kynnere som regel kommer tidligere for hvert svangerskap så det kan jo hende?

Jeg fikk sjekket livmorhalsen med ul forrige svangerskap pga mye kynnere men alt var bra så det behøver ikke være noe å bekymre seg for. De sier jo ofte at det er tegn på at en skal ta det med ro, men roliger enn jeg har tatt det i dette svangerskapet skal godt la seg gjøre. Jeg har vært rimelig mye sofa sliter så det an ikke ha sammenheng med det tror jeg..

TPM m/baby i magen

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jupp...fikk de tidlig jeg også (men har usikker termin, så vet ikke i hvilken uke jeg egentlig er i). Var så ille at jeg spydde av dem...men har ikke spydd på ei uke nå da!:-) Er 16+6 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...