Måånestråle Skrevet 23. mai 2007 #176 Skrevet 23. mai 2007 Hei girl19, og gratulerer så mye med baby i magen! Det er ganske vanlig med slike smerter som du nevner, så det betyr ikke på noen som helst måte at det er noe galt! En SA (spontanabort) merker man vel stort sett fordi man får en kraftig blødning og sterke smerter, etter det jeg har lært av å lese her inne. En MA (missed abortion, fosteret lever ikke lenger, men kommer ikke ut av seg selv) er vanskeligere å oppdage fordi du ikke nødvendigvis får noen blødning eller smerter. Vanligvis oppdages dette på ultralyd, eller fordi man etter hvert får en blødning. Det kan se ut som om MA og SA er veldig vanlig fordi vi som har opplevd dette nok er veldig synlige her inne på barnimagen-diskusjonene. Men husk at det er MANGE som IKKE mister, og at de kanskje ikke har det samme behovet for å diskutere som vi som har mistet har..! Lykke til fremover, girl19, det går nok bra skal du se!
lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 23. mai 2007 #177 Skrevet 23. mai 2007 Hei Modesty Blaise! Æ har el nu faktisk...... så har kosa oss ekstra mye i disse dager... prøve å ikkje tænke så mye på d og ikkje stresse.. men d e jo ikkje lett da... kordan går d me dæ da? E d rart at æ skriv på dialekt? klem...
Modesty Blaise Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #178 Skrevet 28. mai 2007 Hvordan går det jenter? Ser at Miss Ulv har testet positivt i det siste. Gratulerer så masse. Utrolig gøy. Noen fler som har fått bolle i ovnen? Jeg blør fortsatt. 11.dag nå. Har hatt såpass mye smerter i helgen at jeg er sikker på at jeg har mistet. Venter nå mest på at det skal stoppe slik at vi kan begynne med blanke ark igjen.........*pokker og*
Ane med lillegutt Skrevet 28. mai 2007 #179 Skrevet 28. mai 2007 Hei alle sammen. Ser at Miss Ulv testa positivt, gratulerer så masse Modesty Blaise: Huff, jeg vet ikke hve jeg skal si... Bare det at jeg kunne ønske du ikke mister, og at du er tøff... Kom deg til legen etterhvert så du kan få bekreftet ting og tang... Ikke noe bolle her... Hadde tr litt lenger enn vanlig denne gangen, så jeg er nettopp ferdig... Håper det går greit med dere her på tråden
Stoltmai mamma:) Skrevet 28. mai 2007 #180 Skrevet 28. mai 2007 Jeg va 5 uker på vei npr jeg mistet, mistet 23mai, har sluttet å blø, så nå er vi igang med prlvinga igjen, skal te ul te onsdag, bare for å sjekke at alt er i orden... Lykke til alle sammen
Måånestråle Skrevet 28. mai 2007 #181 Skrevet 28. mai 2007 Nei nei nei, Modesty Blaise, dette SKAL jo IKKE skje!!! Sender masse trøstetanker og er imponert over styrken du viser. Du har post, forresten... Lite nytt på min kant. Hvis jeg hadde fått tilbake syklusene fra før MA, så skulle jeg ha fått TR på besøk i dag eller i morgen. Men siden EL var såpass seint, så tipper jeg at syklusen er litt lenger enn før. Jeg testet for sikkerhets skyld på lørdag morgen pga vindrikking i helgen, og litt fordi jeg hadde følt meg litt 'rar' i kroppen. Testen var negativ, og nå er jeg ikke 'rar' lenger, så da regner jeg med at TR dukker opp om noen dager. Vi har jo prøvd å UNNGÅ å bli gravide denne pp'en, som dere kanskje husker, så jeg slipper heldigvis å bli skuffet når TR dukker opp denne gang.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 28. mai 2007 #182 Skrevet 28. mai 2007 ja, nå har jeg tatt en digital graviditetstest, så nå er jeg sikker på at jeg er gravid! Hurra!! Bare 2 mnd etter SA, og heldiggrisen meg:)
Modesty Blaise Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #183 Skrevet 28. mai 2007 Kjempegøy Miss Ulv. Håper at spiren sitter. Din uflaks er oppbrukt! I dag har jeg kost meg i fineværet her på Nordmøre. Sykkeltur med bikkja. Har en Siberian Husky tispe som elsker å springe fort fort fort. Herlig. Blir tøft å komme seg opp til vanlig dag og jobb i morgen. Vi tastes damer
Måånestråle Skrevet 28. mai 2007 #184 Skrevet 28. mai 2007 Grattis, MissUlv! Denne gangen sitter'n som støpt, skal du se! God tur videre!
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #185 Skrevet 29. mai 2007 holder meg oppdatert her inne, gratulerer Miss Ulv og velkommen etter! Modesty Blaise: så trist å høre at det har mest sannsynlig gått galt igjen,verden er urettferdig altså! Lykke til alle sammen!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. mai 2007 #186 Skrevet 29. mai 2007 Legger inn et innlegg her igjen jeg. Det har nå gått snart 4 mnd siden jeg mistet, og sitter her og håper på og bli gravid hver mnd. Trodde virkelig vi hadde fått det til denne gangen, hadde mange riktige symptomer, og tanta kom ikke på besøk. Tok test, men den viste negativt, men en skyggestrek, og mange inne her sa at en strek var en trek, men så kom tanta i går, 11 dager over ikm, og det har aldri skjdd før at tanta har vært så treg:( Sitter her og er sur på meg selv, fordi jeg begynte så vidt og håpe, og skuffelsen ble derfor større enn jeg trodde den skulle være. Huff, føler at dette ble et innlegg med bare syting og klaging, men måtte bare få det ut, har såååå lyst på ny spire i magen min.....
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #187 Skrevet 29. mai 2007 er på besøk,skjønner godt at du er skuffet,når vi begynte å prøve etter MA var jeg forberedt på å få negativ test,fant ut at det var bedre å være forberedt på det enn at jeg trodde jeg var gravid,men jeg tok testen i de dagene jeg skulle ha mens og den var positiv,hadde bare 1pp etter MA,så det blir jo litt annerledes min situasjon da,hadde jeg gått og ventet i 11 dager hadde nok jeg også blitt skuffet. Den sitter nok snart skal du se! lykke til!!!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. mai 2007 #188 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har tenkt som deg helt til nå jeg også, og for og være helt ærlig så har jeg nok ikke vært klar til og bli gravid igjen psykisk før nå, så sikkert derfor skuffelsen ble så stor og, men vi får bare prøve igjen, er liksom ikke så mye mer og gjøre med det. Tusen takk for lykkeønskningne:) Ønsker deg masse lykke til med den spiren du har i magen din nå
Modesty Blaise Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #189 Skrevet 29. mai 2007 Æsj LNB det var en skikkelig lompen tante du fikk der. Møkkatante. Jeg hiver meg på tråden igjen nå. SA blødningene startet 18.mai og ser ut til å ha gitt seg nå. Om jeg har normal syklus skulle min IKM være 15. juni. Men da skal jeg liksom ha EL nå....og det tror jeg ikke er mulig så dette blir nok en pp i vasken. Er ikke spesielt klar for sex heller siden jeg akkurat er ferdig å blø...uff og æsj. (Enda et klageinnlegg) ... men det er bedre å få det ut her enn hos de stakkars mennene vi bor sammen med. Tror jeg. Glad for jeg har dere damer. Lykke til i ny PP da LNB! KLem
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 30. mai 2007 #190 Skrevet 30. mai 2007 Ja, ble skikkelig sur når tr kom på besøk gitt, men men, er jo ikke noe og gjøre med den. Men har hatt en skikkelig rar mens nå, og det hadde jeg forrige mnd også, blør nesten ingenting, men det kan jo ha noe med SAen jeg hadde i februar da. Var skikkelig trist og lese at du hadde gått igjennom enda en SA, slikt er urettferdig syntes jeg... Men ønsker deg masse lykke til Modesty Blaise, og håper det går bra for deg snart. Tusen takk for lykkeønsking:)
Måånestråle Skrevet 31. mai 2007 #191 Skrevet 31. mai 2007 Hei alle sammen! Nå har tanta kommet på besøk her igjen, for 2. gang etter MA. Litt seinere enn vanlig og med litt annerledes smerter.. Menmen. 31 dager er ikke så verst syklus det heller (mot 28 ellers). Og TR kom nøyaktig 14 dager etter positiv EL-test. Det er jo kjekt å vite! Så da er vi vel snart klare for å kjøre på igjen. TROR jeg da.. jeg har nok rett og slett blitt litt pysete, og finner på unnskyldninger som at "det hadde vært kjekt å drikke vin når vi drar på ferie, så vi kan jo vente en periode til" osv osv. Jaja. Jeg kommer vel i gjenge igjen etter hvert. Er det noe nytt hos noen av dere andre?
Galskapens overhode Skrevet 31. mai 2007 #192 Skrevet 31. mai 2007 Kan jeg joine dere?? Hadde først SA 27 februar og siden XU 2 uker senere. Hadde gått med tvillinger.. Jeg er nå på 3. EL etter XU. Vi har ikek begynt med prevansjon, benytter oss av sikre perioder. Og denne mnd skulle jeg få EL fra den siden som skyter løsskudd.. men der bommet vi visst, kroppen ombestemte seg og tok den fungerende siden .. Litt hurra, litt skummelt.. . Blir spennende å se om det blir en liten spire ut av dette.. Vi skal egentlig prøve fra desember..
Måånestråle Skrevet 31. mai 2007 #193 Skrevet 31. mai 2007 Velkommen skal du være, Sfinx'n! Klart du får joine! Det må være ekstra spennende for deg å følge med på hvilken side som slipper eggene. Er det ikke mulig at "løskrutt"-eggene kommer fram dit de skal? KAN de bli fanget opp av egglederen, liksom?
Modesty Blaise Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #194 Skrevet 31. mai 2007 Sfinxen. Så pyton med to på rappen for deg og da. Eller 3 da egentlig. Men om det er noen trøst så er vi jo flere. Og da blir det jo ekstra spennende å følge med hverandre. Så du fikk tantebesøk måånestråle? Det var jo like greit siden du håpet på det. Passe uflaks å ikke få det nå som du satsa på null spire. Lykke til mot EL da. Selv tok jeg en test i morrest og fikk min første negative graviditetstest siden jeg begynte å blø. Så da deler jeg og min kjære en flaske rødvin i kveld. Alle tog er gått for denne gang. Frem med sexy undertøy og neglisje igjen jenter. Lykke til så lenge. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå