Gå til innhold

MA-SA februar-mars skravletråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jauda. har ikke gitt opp troen enda:-)

takk for omtanken så lenge:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse omtanke på lager for deg :) Dette SKAL gå bra!!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det varmer virkelig!

Modesty,

Jeg håper at du ikke mister igjen. Det er så utrolig demotiverende! Jeg har tenkt det samme selv, at jeg kanskje er fruktbar nok, men ikke egner meg som rugekasse.. Men nå må vi ikke ta sorgene på forskudd heller, og som du sier så skjer det som skjer uansett.

Måånestråle,

Du må nok regne med minst trillinger eller en gigantisk monsterbaby, for det er sant at alt er så mye større her borte. Knegg knegg.

God helg. alle sammen!

Skrevet

her går det så bra så... Hadde EL for en uke siden tror jeg, hadde i alle fall menssmerter, og da var det 2 uker siden mens, og dermed har jeg vel IKM om 1 uke... Teller på dagene før jeg kan teste :) Har ingen sympomer enda, og det er de 2 mnd uten symptomer jeg har testet positivt :P

Gratulerer masse med spire Modesty Blaise!:)

Skrevet

Hei!

Her nærmer det seg ikm med stormskritt , - men uten et eneste symptom. Tok en test i går (4-5 dager før pga bursdag, men den var helt blank.) Tror nok vi må over i en ny pp, ja. Kjenner at jeg blir litt stresset. Ønsker så fælt at vi kan komme oss videre. Men det blir vel en fin sommer, da:).

Hvordan går det med dere andre her inne?

Vært stille her noen dager nå.

Skrevet

Hei! Snart4barn!

Hadde MA 15. mars. Har hatt en pp siden, som endte med kjemisk graviditet/kjemisk abort nå nettopp. Det er åttende dagen jeg blør i dag. Er litt spent på om syklusen er som normal igjen kommende måned? Noen som vet om den pleier å være det i sånne tilfeller? Fikk igjen mens og normal syklus 4 uker etter MA'en i mars. Så nå er det på igjen med pp nr 2. Håper det går fint denne gangen. Har du testet i dag da, snart4barn?

Skrevet

Oi,lenge siden jeg har skrevet på denne tråden nå... selv venter jeg på el som er forsinket. Hadde sa i slutten av Mars, hatt en mens siden men nå er altså el som sagt forsinket. Tror SA'en har klussa med syklusen min :-( Håper at metforminen vil hjelpe å stabilisere den så jeg kan bli gravid igjen. Jeg har også bestilt forsterklister fra danmark, håper det kan hjelpe meg å beholde spiren samt bli gravid...

Skrevet

Tjo hei alle sammen. Nå er EL over her i gården, og vi kan ha sex igjen :) Jippi! Gleder meg veldig til neste mnd, da skal vi virkelig kjøre på, altså!! Begynner å føle meg klar for å bli gravid igjen nå, så jeg håper det klaffer ganske raskt.

Håper det går bra med deg, Modesty Blaise..! Håper det er et godt tegn at vi ikke har hørt noe fra deg her inne i helgen......

April d: jeg er superspent på dette babystøvet du har sendt.. Jeg ble spådd med ring i hårstrå for litt siden, og da snurret, pendlet og snurret ringen i ett, uten å stoppe i mellom.. "oj, trillinger??" tenkte jeg... ;) Den stoppet opp et øyeblikk etterpå, og så snurret den igjen. Samboeren min ble spådd rett etterpå, og AKKURAT det samme skjedde da. Litt morsomt, synes jeg :)

Skrevet

Hei, Tone Troll!

Nei, jeg har ikke testet igjen. Venter i hvert fall til onsdag. el. torsdag - hvis ikke mensen har dukket opp da. Har kjent antydning til menssmerter i dag, men ikke noe annet. Har vært forferdelig trøtt på ettermiddagene den siste uka. Nesten så jeg har vondt i kroppen, men det kan jo like godt være allergien som har blusset litt de siste 2-3 dagene.

Prøver å ikke tenke for mye - men det er ikke lett!!

Skrevet

Jeg småblør forsatt. *Sukk*

Har fortsatt sterke smerter i magen. Ringer legen i morgen for å høre om det er noe vi kan gjøre for å se om det er liv der nede....er 5 uker i dag, og hjertet har ikke begynt å slå enda så det er farlig tidlig.....

Jeg heier på deg MÅånestråle. Spiren sitter garanterte neste periode. Det er jeg sikker på.

Skrevet

Sukk....håper du får noen svar imorgen. Men da jeg begynte å blø i uke 5, måtte jeg bare vente i en uke for å se om det er vekst siden hjerte ikke har kommet igang enda....så du nok bare smøre deg med alt for mye tålmodighet - tror jeg da....

Jeg heier på deg :o) ...og alle andre på denne siden :o)

Skrevet

Uff uff uff... Jeg krysser fingre, tær, armer og bein her for deg!!

Skrevet

Ja, nå må vi bare krysse alt vi kan for deg Modesty... Håper at det går bra. Tenker masse på deg. Ingen burde måtte gå og vente, men noen ganger er det ikke annet å gjøre...

Ventetrøsteklem herfra :)

Skrevet

Hei igjen.

Da har jeg vært hos legen i dag. Han tok en GU men kunne ikke si hva som foregikk. Livmor var ikke forstørret men det var null blod, kun rosa utflod å se. Han ville ha meg på UL men på sykehuset har de ikke kapaistet så jeg får vente og se om de ringer meg......

Ellers så var det lite han kunne gjøre. Var så kort på vei så jeg skal uansett ikke skrapes ut sa legen.....

Og jeg som skal til amsterdam på torsdag morgen....vil jo så gjerne bli frisk og sprek til da og ikke hangle sånn som jeg gjør nå...

Skrevet

Argh, så frustrerende det må være å ikke få vite noe mer! Men det er jo et godt tegn at han ikke kunne se noe blod?! Får håpe de ringer fra sykehuset slik at du får vite mer om hva som skjer, og slik at du kan få en fin tur til Amsterdam. Skjønner godt at du vil være frisk og sprek når du skal ut og reise. Jeg reiste jo på ferie rett etter at jeg mistet, og pushet på for å få en ekstra undersøkelse (etter at pillene ikke virket) fordi jeg ikke ville risikere å bli dårlig på ferien. Jeg er veldig glad at vi fikk ordnet ordentlig opp før jeg reiste, så kunne jeg bruke ferien på å komme meg igjen! Jeg håper virkelig at du får anledning til å kikke inn og se at alt er i orden slik at du kan kose deg på tur!

Skrevet

Hei igjen.

Noe nytt med dere andre da damer?

Håper at alt går etter planen med dere andre? er det noe EL for tiden?

I dag ringte sykehuset og de sa at det var null poeng med UL da jeg bare er 5+2. De kan ikke se om fosteret lever da likevel....

Jeg spurte om det var sikkert at jeg mistet siden jeg spottet fortsatt men de mente jeg kom til å blø mer om jeg skulle miste....dvs at det fortsatt kanskje er et lit håp..jeg drar nok på jentetur til amsterdam og kjører rusfri linje med mindre jeg får kraftige blødninger. Da er det bare å legge innpå ei bleie og skjenke seg en cognac....hehehe.

Stor klem

Skrevet

Hehe.. du har jammen godt humør, det skal du ha! Da er det bare å vente og se. Jeg krysser fortsatt fingrene for deg :)

Skrevet

hei jenter...

jeg hører også til på denne tråen!

mistet 4 mars og var da 7+2 på vei.

har liksom ikke klart å være hær inne så mye.

men nå begynne d å gå sæ till hær... og æ ser fremover igjæn.

har læst alle innleggan hær inne nu å d hjalp mæ vældi mye faktisk.

har tænk hele tia at d va like greit å holde sæ unna dettan og ikkje tænke på så mye på d. Men sku kanskje bare vært hær hele tia.

vi prøve på nytt nu å d går fint å prate om saèn også nu.

D verste e egentlig at ei av mine beste venninne har samme termin som æ egentlig hadde....e jo vældi glad på henes vegne.. men klare liksom ikkje å være overlykkelig.

men blir jo i posetiv stæmmning av dåkker...hehe

Skrevet

hei jenter...

jeg hører også til på denne tråen!

mistet 4 mars og var da 7+2 på vei.

har liksom ikke klart å være hær inne så mye.

men nå begynne d å gå sæ till hær... og æ ser fremover igjæn.

har læst alle innleggan hær inne nu å d hjalp mæ vældi mye faktisk.

har tænk hele tia at d va like greit å holde sæ unna dettan og ikkje tænke på så mye på d. Men sku kanskje bare vært hær hele tia.

vi prøve på nytt nu å d går fint å prate om saèn også nu.

D verste e egentlig at ei av mine beste venninne har samme termin som æ egentlig hadde....e jo vældi glad på henes vegne.. men klare liksom ikkje å være overlykkelig.

men blir jo i posetiv stæmmning av dåkker...hehe

Skrevet

Skjønner godt hva du mener Hmaril. Jeg har også en venninne med nesten lik termin....*neida vi er ikke misunnelige vi....*hehehehe

Kos å se deg her. Lykke til med prøvinga. Når har du EL nå da?

Skrevet

Hei Modesty! Så at du skrev i innlegg rett over her at de mente de ikke kunne se om der var liv når du var 5+2. Da jeg hadde ma i mars var jeg hos en veldig flink og hyggelig gyn- spesialist. Han sa at når jeg ble gravid neste gang kunne jeg komme til han i uke 6 så skulle vi sjekke at der var liv. Så det må da være rett rundt hjørnet at de kan se noe hos deg skulle jeg tro? Bor du i Oslo kan du godt få navnet på klinikken jeg var hos (privat, men kostet ikke noe når jeg hadde henvisning fra fastlege)

Skrevet

Tone Troll, takk for tipset. Da hører jeg i neste uke på Gyn. Jeg bor på Nordmøre så her er lite private klinkikker. Må kjøre 2 timer med bil til nærmeste og det gidder jeg ikke....

Klem

Skrevet

Heisann, der var du jo. Lykke til med gyn!

Jeg er også møring, men sunn. Utvandra til Oslo på ubestemt tid.

Klem til deg også.

Skrevet

Slenger meg på Tone Trolls info om UL i uke 6. Når MA'en min ble oppdaget og jeg var på sjukehuset og fikk UL, så sa UL-legen at jeg kunne få tidlig UL i uke 6-8 neste gang jeg ble gravid for at jeg ikke skulle bekymre meg sånn. (Jeg kunne også få i uke 12, pluss den ordinære i uke 18.) Så da må det være mulig å se noe fra uke 6 av, vil jeg tro. Det hadde vært noe det, om du fikk kikke inn i neste uke og se at alt er bra?!

Opprinnelig møring jeg også, forresten...! :)

Skrevet

Hei, jeg spør dere alle egentlig..

Hvordan merker jeg en SA?

Var hos legen i går, fikk positiv test =) Men, jeg har sånne svake voksesmerter neders i magen ????? Legen mente dette var livmoren som utvikla seg, og at dette var normalt.. men er så usikker... er ikke vondt i det hele tatt, bare litt sånne svake voksesmerter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...