Gå til innhold

MA-SA februar-mars skravletråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! Her er det ikke mye nytt... IKM 17.mai, men ikke et halvt symptom engang, så jeg smører meg med tålmodighet... Har hatt masse å gjøre, og har faktisk på en eller annen måte klart å ikke tenke så masse på dette med prøvinga den siste tiden.

Disse bittesmå bleiene og alt det som plutselig dukket opp i posten syns jeg var skikkelig trist, fikk liksom en knyttneve i magen den dagen... Hadde ikke forventet det. Snille kjæresten min gikk og gjemte det godt bort et eller annet sted i huset... Så slapp jeg å se det, iallefall akkurat da...

Ellers så går dagene som vanlig, kroppen kjennes helt vanlig ut, ingen rar oppførsel her i gården. Får se hva som skjer...

Håper det er bra med dere alle. Spennende tid for mange ser jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fortsatt ikke fått TR og lever i spenning. ikm i går.

Skrevet

samme her, Måånestråle! Fikk pakke onsdag i forrige uke, og det er nesten 2 mnd siden jeg endret profilen min...

Skrevet

Jepp MissUlv, det var litt kjipt. Men men. Jeg gjemte pakken inne i et skap, og skal finne den fram igjen når ny spire er på plass. Da skal jeg se på hvor små de bittesmå bleiene faktisk er! :)

Så spennende med uteblivende tante, Modesty! Hvor lenge har du planer om å drøye med testingen?

Skrevet

Samme her, satser på at spiren sitter før sommeren :)

Modesty: Nå ble jeg nysgjerrig, kan du ikke teste snart da? :)

Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden deres og må si jeg lærte en ting og to...hadde selv en spontan abort for en og en halv mnd siden... håper vi også rekker å få spiren til å henge innen sommeren er omme... lykke til dere og takk for veldig informativ tråd...:)

Skrevet

så koslig at du ble med oss lailaelin. du er velkommen. vi MA/SA jentene stiller i en litt egen elite. tror man er enda mer utålmodig etter spire...(om det er mulig) enn de andre...hehe

jeg har stålvilje og har fortsatt ikke testet. men tenker at syklusen er ustabil etter MA og det er ikke sikkert jeg er tilbake i 28 dager sykluser igjen som jeg bruker å være, og er redd for å bli skuffet. Teit egentlig, for jeg tror jo at jeg er gravid nå da...heheh. selv om jeg kjenner ingen sympomer.

Tenker jeg tester i morgen tidlig. dere får oppdatering etter jobb i morgen.

stor lykke til klem til alle jentene her.

Skrevet

Hei alle sammen!

For en bra tråd! Nå har jeg lest hele greia, og det er nesten som en spennende dramaserie å se hva som skjer med alle sammen! Hyggelig at Modesty laget noe som inkluderer så mange,- takk for det!

Jeg er 37 år gammel, og ble veldig glad da jeg ble gravid i 3. pp. Den 8. februar begynte jeg dessverre å blø, og det endte i en SA. På ultralyden fant de bare en tom fostersekk, så jeg mistenker at det var en BO. Jeg har aldri vært gravid tidligere, så jeg fant i hvertfall litt glede i det at vi *kan* bli gravide. Det tok nesten 7 uker innen TR kom og vi kunne begynne å prøve igjen.

Nå mistenker jeg at jeg er gravid igjen. -Hadde eggløsning rundt den 1. mai. Alle symptomer fra sist gang er tilstede,- særlig det irritable humøret... IKM er i morgen, men jeg tror kanskje jeg burde vente litt med å teste. Hvis jeg er gravid har jeg termin 25. januar.

Skrevet

Velkommen hit til oss, april d! Selv om en MA/SA-tråd ikke ikke er noe kult sted å tilhøre, så er det en veldig hyggelig tråd! :) Jeg tenker som deg at det er topp at vi KAN bli gravide, selv om det ikke gikk helt som forventet på første forsøk... (MA i beg av 10. uke). Håper spiren allerede er på plass hos deg igjen, april d!

Jeg leter fremdeles etter EL uten resultat. Har hatt besøk av TR en gang etter MA (den kom 35 dager etter utskrapning), og jeg hadde håpet å være tilbake i min eksemplariske 28-29 dagers syklus nå. Men enten så har jeg EL seint i syklusen (som i så fall forklarer hvorfor vi ikke traff blink før 3. pp sist) eller så har syklusen blitt lengre etter MA. Jeg har så langt aldri sett en positiv EL-test og lurer på om de i det hele tatt KAN slå positivt ut?! hehe. (bruker CB's digitale, uten noe rom for tolkninger av streker...)

Gleder meg til du kommer hjem fra jobb og kan oppdatere oss, Modesty Blaise. Er spent!!

Skrevet

Og jeg er GRAVIDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svak test men dog. Det er sjeldent man er litt gravid.

Merker at jeg har ikke samme ekstasen som sist gang. Tenker nå mer rolig over hva som har skjedd. Kutter ut rødvin i helgen og lever ellers som før tror jeg. Det som skjer det skjer....

Foreløpig termin blir da 22/01

Velkommen til nye SA/MA ere.

Skrevet

En strek er en strek! :) Gratulerer deg her også, jeg!

Skrevet

Jeg også! Gratulerer igjen, Modesty!

Og tusen takk for et veldig hyggelig svar, Måånestråle! Min eggløsning er også annerledes etter SA'en, men det går seg til.

Skrevet

gratulerer så mye , Modesty Blaise!!!

Blir fryktelig misunnelig på deg som kan komme deg videre :) . Jeg håper jeg kommer etter innen en uke, men har ikke så veldig store forhåpninger. Kjenner lite, annet enn problemer med korsryggen, men det kan jo være hva som helst.

Lykke til videre, og jeg håper jeg ikke ser deg her inne (som prøver :) ) på minst 9 måneder!!!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer med dagen, jenter! I dag legger jeg egg!!! Jeg har endelig fått positiv EL-test, så da fungerer visst disse testene likevel. Jeg begynte nesten å lure...! Så da trenger vi bare å leve i sølibat et par dager til for å ikke bli gravid denne mnd, og så gleder jeg meg til vi skal kjøre på MAKS for å bli gravide igjen i neste pp. Da SKAL det klaffe, altså! :)

Ha en fin dag :)

Skrevet

Jeg tok en digital test i dag morges, og den viste 'Pregnant'! Siden jeg har hatt en SA før så tør jeg ikke å ta helt av ennå, men håper jo den vil klore seg fast der inne.

Lykke til med prøvinga neste måned, Måånestråle! Hva er grunnen til at dere ikke bare moser på nå? Jeg vet ikke om dette babystøvet er av ypperste klasse ennå, men jeg blåser MASSE over deg og mannen din! Siden det kan ta litt tid å sende over (jeg bor i USA), så sender jeg det allerede nå.

Og gratulerer med dagen, alle i Norge!

Skrevet

Foreløpig gratulerer April. Som sagt så er man ikke litt gravid...heheh

April, Miss Ulv og Engel; hvordan går det med dere? Har ikke hørt noe fra dere. Noen som har bolle i ovnen nå eller?

Klem

Skrevet

Tusen takk, Modesty! Digger du forresten Modesty Blaise? Jeg pleide å lese broren min sine Agent X9 da jeg var liten, og Modesty ble min første kvinnelige heltinne. He he.

Skrevet

Gratulerer Modesty Blaise!! Så fint :) Jeg blir så glad på dine vegne :) Og selvfølgelig april d også :) Da krysser vi fingrene for at alt går som det skal denne gangen!

TR kom idag, med bunad og det hele, selv om jeg trodde dette var datoen har jeg på en måte forventet at det ikke ble noe i dag. Men den kom, og da er jeg jo glad på et vis, siden det tyder på at jeg har de samme stabile syklusene, og litt trist fordi vi ikke er gravide enda... Men det kommer vel etterhvert det da :)

Gratulerer med dagen alle sammen!

Skrevet

Takk for supert babystøv som er i lufta på vei til Norge, og GRATULERER med positiv test. Håper spiren deres klorer seg godt fast!!

Vi venter en mnd til med prøving av et par grunnner: jeg trenger litt mer tid på meg før vi blir gravide igjen, mest fordi jeg var ganske redusert hele svangerskapet sist (ikke akkurat kvalm, men uggen og UTROLIG sliten hele veien!), og føler for å komme meg fysisk litt mer ovenpå før vi setter i gang på nytt. I tillegg har vi ferieplaner i jula som medfører en lang flyreise, og for å få lov til å fly da, så kan jeg ikke ha termin før tidligst i midten av februar.. Jeg vil ikke gi opp denne ferien allerede nå, men gir den selvsagt opp hvis jeg er gravid og ikke i form til å reise.

Gratulerer igjen, april d! Det har virkelig blitt superhyggelig inne på tråden vår i det siste, med så mange gode nyheter :)

Skrevet

Maanestråle: Det er jo bare å bite tennene sammen og prøve på å holde seg :) Vi har bestemt at vi ikke begynner prøvingen før etter bryllupet. Men det som skjer, det skjer! Håper jo på ei fin bryllupsreise...

Enig i at det har vært mange bra innlegg om graviditet, og det er fantastisk flott!! :)

Har fri noen dager ekstra ift. 17. mai, så det skal bli godt å slappe litt av :) Og forresten! Jeg har kjøpt kjole til bryllupet, og sko :) Så nå begynner ting virkelig å nerme seg :)

Skrevet

Måånestråle, takk for gode ord. Og nå forstår jeg hvorfor du vil vente en måned til, jeg er dessverre fryktelig nyskjerrig anlagt.

Jeg håper du blir gravid i neste måned ved hjelp av det interkontinentale babystøvet. He he.

Skrevet

Jeg hørte til her inne også og følger med på tråden deres enda,må jo holde meg oppdatert!

Gratulerer så mye til alle nygravide!!! ble glad på deres vegne.

Til alle dere andre: lykke til med prøvingen,så satser vi på at det er ingen igjen på denne tråden om noen mnd!

Skrevet

Det er faktisk ikke så lett å holde seg, Ane! Det er utrolig så spennende det virker med sex når man IKKE skal ha sex... hehe..! Og så føles det litt rart å ikke prøve når jeg VET at jeg har eggløsning.. jeg gleder meg jo til å bli gravid igjen. Men men. Vi får en ny sjanse om ca 4 uker, og da blir jeg nok SUPERGRAVID siden jeg har interkontinentalt babystøv innabords! (Takk takk for superstøv, april d, men kan jeg risikere at det blir f.eks. trillinger med sånt spesialstøv...????)

Skrevet

Hei igjen damer.

Joda jeg digger modesty blaise:-) Derav navnet.

Men dere, jeg har lyserosa utflod i dag. Hva kan det bety. Har hatt et par sterke smerter i magen i dag, slik som når jeg skal ha mensen...

men tok en re-test i morrest og den var sterk som bare det.

Steike det om jeg mister nå igjen. Vel vel, var jo ikke så langt på vei nå da men blir så møkklei denne rugakassa her. Kanskje jeg ikke duger?

Vel vi får nå se hva som skjer...

Skrevet

Klart du duger!!! Og det er jo ikke sikkert at det er noe galt nå, selv om lyserosa utflod er litt skumle greier. Svigerinna mi blødde et par ganger ila svangerskapet og fikk en nyyyydelig gutt. Jeg blødde jo ikke en dråpe, men mistet likevel. Jeg har fremdeles troen på at dette skal gå bra, altså, Modesty!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...