Ane med lillegutt Skrevet 19. april 2007 #76 Skrevet 19. april 2007 Ni uker i morgen, begynner å bli lei nå ja
Gjest Skrevet 19. april 2007 #77 Skrevet 19. april 2007 Januarbarn er flott vettu;-) Eldste gutten min er født i sluttet av desember,så han vil nok syns at det(om det blir sånn)er veldig urettferdig gjort av mamma og pappa..he,he.. Men, det får vi ta når den tid kommer:-) Yr ja!! Da er vi hvertfall to:-) Passer jo fint med årstida da,hjelper på det meste den her sola!!!!;-) klem
Måånestråle Skrevet 19. april 2007 #78 Skrevet 19. april 2007 Ai ai.. NI uker, DET er lenge det! Rooooper på tanta di, håper hun har vett til å dukke opp snart!!! Kos deg i sola!
Ane med lillegutt Skrevet 19. april 2007 #79 Skrevet 19. april 2007 Ja, det er bare å rope Høyt Takk for hjelpa, kos deg du og!
Modesty Blaise Skrevet 19. april 2007 Forfatter #80 Skrevet 19. april 2007 Ut i fineværet Ane? Her snør og hagler det. Null grader og kald vind. Usja... er på besøk hos min mor i ålesund. Bestemor har havnet på sykehuset så jeg stiller opp og er verdens beste datter og barnebarn noen dager og jobber hjemmefra. Bor egentlig i kristiansund. Herlig at så mange er på gang nå altså. Utrolig spennende. Og selvfølgelig; Gratulerer så masse til de gravide. Er ikke misunnelig jeg nei...hehehehe.. Måånestråle; takk for blod oppklaringen. Har skjønt det slik at man må ha en slik antistoff sprøyte hvert tredje år om man skal lage flere barn. Hei då
Ane med lillegutt Skrevet 19. april 2007 #81 Skrevet 19. april 2007 Tja, hadde en tanke om det, men her sitter jeg enda Hehe... Neida, i Tromsø er det vakkert vær om varmt og deilig For en super datter/barnebarn du er
har4barn Skrevet 19. april 2007 #82 Skrevet 19. april 2007 HEi, alle sammen! Her går dagene unna i superfart! Med full lærerjobb og tre små barn, blir det sjelden tid til å kjede seg! Det er nå snart to uker siden EL (tror jeg), så jeg prøver desperat å ikke gå å kjenne etter alle mulige symptomer på graviditet. Dagene blir så lange da. Men, tvert jeg kjenner litt kvalme eller kjenner det "murre" i magen, kommer automatisk en glede/panikk-tanke: Kanskje jeg er gravid igjen??!!!. Vil helst ikke tenkd de tankene enda. Er helt enig med noen andre her: "JEG er ikke misunnelig på de som er blitt gravide med en gang" (Veldig sant......ikke!) Jeg også vil begynne på nytt igjen!! Ellers så fikk vi solgt huset vårt i går, så nå kan vi konsentrere oss om å pakke uten å tenke på rot i garasjen. Mistet litt motivasjonen til flyttingen da vi mistet i mars, for vi skulle jo egentlig ha termin rett etter overtakelse, og da kunne vi kose oss med ferie etter flytteslitet. Nå kommer hele ferien til å bli flytting før det igjen er jobb. Trengte litt tid til å omstille forventningene, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg.
Positiva Skrevet 19. april 2007 #83 Skrevet 19. april 2007 Ang Rh-: Jeg er også Rhesus Minus, og har fått en sprøyte etter hver fødsel og etter MA og SA. En av de tingene jeg vil sjekke hos spesialist er om kroppen har dannet antistoffer etter jeg fikk nr.2. Den hadde ikke det under svangerskap nr.2 men man vet jo aldri.....? Rart det der......at så mange av oss er rhesus minus.......
Modesty Blaise Skrevet 19. april 2007 Forfatter #84 Skrevet 19. april 2007 Ja det er litt rart Positiva, og jeg tror ikke det er tilfeldig.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #85 Skrevet 19. april 2007 forhatt tante er på vei, ser/kjenner at det er snart igang. Hos meg er det mixed feelings... Hadde en SA 25.3, men det er akkuarat som om kroppen ikke har brydd seg om det. Jeg får det vel i morgen, og da er det akkurat på DAGEN slik det skulle ha vært, om jeg ikke hadde blitt gravid i mellomtiden. Kommer den imorgen er det 26 dager siden SA, og akkurat som vanlig - 33/34 dager siden siste mens...... Æsj...... Hadde håpet på et mirakel, selv om jeg er fullt klar over at jeg ikke har fått TR enda etter SA'n. Man hører jo om andre.... Litt mugen nå!
Modesty Blaise Skrevet 20. april 2007 Forfatter #87 Skrevet 20. april 2007 Utrolig herlig Positiva. Jeg er så glad på dine vegne. Jeg lover å komme etter om tre uker. Da har jeg nemlig testet positivt.
Happy H Skrevet 20. april 2007 #88 Skrevet 20. april 2007 Hei hei en stund sidn eg har skrevet her no, har vert travle dager. e ganske frustrert om dagene. fikkjo "endelig" menstruasjonen igjen 4+3uker etter SA MEN no har den vart i 10dager jo!!!!!!!!!!ka e d for nokke tull då,eg har alltid hatt 5dagers mens, og 28dagers syklus. Men no har eg jo ikkje peiling, ska egentlig ha EL i helgen, men om d skjer e jo ikkje godt å vite. Vil jo bare at ting skal være normalt så vi kan bli gravid igjen.
Ane med lillegutt Skrevet 20. april 2007 #89 Skrevet 20. april 2007 Hurra! Det hjalp å rope! Jeg fikk mensen i går kveld, og blødde som en stukken gris (beklager sammenligningen, men jeg kom ikke på noe annet) I dag er smertene borte og jeg blør mindre, så nå er jeg i gang igjen! Neste IKKE ønskede menstruasjon er selveste 17. mai om jeg er så heldig å beholde mine stålstabile sykluser fra før graviditeten Er egentlig så glad for at det bare var menssmerter og ikke noe annet rusk at jeg ikke vet helt hva jeg skal si Positivia: Fantastisk flott at du også har fått det til Jeg krysser alt jeg eier og har av kroppsdeler som kan krysses for at alt skal gå bra Såh, da var det helg, og etter en uvanlig slitsom uke i barnehagen kan jeg slappe ordentlig av og bare nyte fridagene Håper dt slutter å snø her snart, er veldig klar for vår nå Nytt liv og alt, hihi
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 23. april 2007 #90 Skrevet 23. april 2007 hadde havnet på 5-siden jo !! Her er status: veeeente...... Håper at jeg er gravid igjen, har noen symtomer... Men vi får se til helgen, tror jeg har IKM da...
Måånestråle Skrevet 24. april 2007 #91 Skrevet 24. april 2007 Hoi hoi, MissUlv, da blir det spennede tider fremover! Du får holde oss informert! Ane: Så fint at det hjalp å rope på tanta Kan du hjelpe meg å rope på min..? Over 4 uker siden utskrapning (snart 5 uker siden piller) og jeg har ikke et snev av murring en gang. Vet at det er litt tidlig å begynne å klage ennå, men det er da ikke for tidlig å begynne å rope så smått, er det det?!? Noe nytt hos noen av dere andre?
Ane med lillegutt Skrevet 24. april 2007 #92 Skrevet 24. april 2007 Hei hei, ja det har vært stille en stund på tråden... Her er det ikke mye nytt, tanta kom og gikk og jeg er egentlig bare glad for å være i gang igjen. Planlegger bryllup for harde livet, ikke lang tid igjen nå ) Vi er litt sent ute, så vi skal å se på lokaler i dag. Mange ting å henge fingrene i her ja. Maanestråle: Jeg roooooper! Håper hun kommer så snart som mulig, og at du slipper vente så mye lenger nå... Det er det kjedeligste i verden å gå rundt å vente (når en vet en ikke er gravid iallefall...) Ellers er det jo deilige dager, vi er ute stort sett hele dagen i barnehagen, og det er jo deilig, får farge i ansiktet og alt ) Ei travel tid på jobben også denne våren, mye som skal gjøres, og gjennomføres ) Håper dere alle har det bra, og at våren kommer med gode nyheter til oss alle...
Modesty Blaise Skrevet 24. april 2007 Forfatter #93 Skrevet 24. april 2007 Det er vår og jeg er yr og har EL til helgen. Hurra. Ellers er det lite nytt her. Perioden fra TR til EL er ganske kjedelig. Men glad jeg er i syklus igjen. Roper på TR til dere som ikke har fått TR etter MA/SA enda. Klem
Ane med lillegutt Skrevet 24. april 2007 #94 Skrevet 24. april 2007 Ja, håper på godt nytt for oss alle Godt å se deg her inne på tråden igjen Modesty Blaise
Modesty Blaise Skrevet 25. april 2007 Forfatter #95 Skrevet 25. april 2007 Er på plass jeg vet du Ane. Det er som sagt litt kjedelig tiden etter TR før EL. Mest spennende etter EL å vente på Symptomer. Dessuten bør vi vel holde oss i halmen under EL og ikke Bimme..hehehe
Ane med lillegutt Skrevet 26. april 2007 #97 Skrevet 26. april 2007 Hei og hå ) I pausen på jobben kan man bimme, da er det jo ikke fare for å glipp av noe annet.... Deilig vær i dag også, og humøret er på topp. Har så masse energi for tiden jeg da ) Ellers så går jeg og lurer på om jeg skulle prøvd el-testing, men klarer ikke helt å bestemme meg, vi har jo ikke hatt noen skikkelig pp enda, så kanskje like greit å bare vente med sånt om det ikke skull klaffe fremover... Håper ellers at verden behandler alle her inne godt for tiden, og at dere koser dere uansett vær )
Måånestråle Skrevet 26. april 2007 #98 Skrevet 26. april 2007 Hallo hallo. Stikker innom i pausen på jobben jeg også, venter på at datamaskinen skal gjøre sin del av arbeidet! Godt humør her i gården også i dag, for jeg har testet negativt på en graviditetstest for første gang siden MA. Det må vel bety at jeg kan vente TR på besøk om en uke eller to, og da er vi i gang igjen!!!! Ho hoi. Gleder meg til å komme i mer normalt gjenge igjen, altså! Jeg prøvde EL-testing i et par uker nå, for å unngå å bli gravid før TR er tilbake.(vil ha kroppen litt mer i gjenge før vi starter på an igjen!) Men jeg synes testingen var litt pes, og så fikk jeg litt for mange feilmeldinger på testene fra CB, slik at jeg ble litt lei hele greia. Får vurdere det igjen når syklusen er i gang igjen, da vet jeg jo litt mer om når EL evt skulle inntreffe. Nå lette jeg jo helt på måfå! Ha en fin dag alle sammen!
Ane med lillegutt Skrevet 28. april 2007 #99 Skrevet 28. april 2007 Så godt å høre at ting begynner å gå seg til for deg Maanestråle. Da får vi håpe at tr er på veg og at du kan komme deg i gang igjen. Håper du klarer å finne el denne måneden som kommer da... Her er ting det samme, vi må vel begynne å nerme oss el, og får bare kjøre på nå fremover Håper ellers dere har det bra Klemmer fra meg
Modesty Blaise Skrevet 30. april 2007 Forfatter #100 Skrevet 30. april 2007 Dytt. Er det noe nytt jenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå