Modesty Blaise Skrevet 9. april 2007 Forfatter #26 Skrevet 9. april 2007 Kan jo være at TR er på vei og at du bare spotter litt? Det er vel også annerledes med SA enn MA. Vet ikke om kroppen må ha lenger tid til restitusjon etter SA. Jeg vet ikke. Du kan jo søke på nettet. Finner som regel svar på alt jeg lurer på. Jeg er veldig god på å la være å teste. Kjøper som regel en og en test for jeg tror det skal være nok med en....men ser nå etter at jeg ble gravid sist at jeg måtte teste 2-3 ganger før jeg trodde det så kan likegjerne handle inn med en gang.... Jeg testet ikke positivt før nesten en uke etter IKM så jeg gidder ikke å teste enda. Vi har hoppet av i svingen i det siste også siden de sa på sykehuset at det var best å vente en mens eller to før vi prøvde igjen. Men under har jo skjedd før...hehehe
Happy H Skrevet 9. april 2007 #27 Skrevet 9. april 2007 hehe, ja d e sant.. vi fikk beskjed om at vi ikkje trengte vente på mens om vi ikkje ville. men d va ok å gjøre d så de hadde en menstermin å gå utifra også. har ikkje stressa m å bli gravid no, men bare tar d som d kommer. men merker jo at d e litt "frustrerende" å ikkje ha, for om eg e gravid no ana eg ikkje kortid eg ble d og kortid eg evt har termin osv.. satser på TR komme snart sånn at eg har litt kontroll og vet at alt e tilbake til d normale. hørt om flere som ble gravid igjen før de fikk menstruasjonen tilbake.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 9. april 2007 #28 Skrevet 9. april 2007 Happy H: Jeg skal gi lyd fra meg når jeg har testet i morgen ettermiddag:) Krysser fingre og tær nå God natt jenter,måtte natten bringe dere hell
Happy H Skrevet 9. april 2007 #29 Skrevet 9. april 2007 flottis engel24, krysser alt som krysses kan her xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx=) Sove kjempe godt, see ya!!! Natti
Mathja Skrevet 9. april 2007 #30 Skrevet 9. april 2007 Heisann. Jeg hadde en MA, 10.uke, 29 mars, og småblør litt enda. Det var tristere enn jeg trodde, men man må jo bare keep the spirit up. Vi staser på å begynne prøvingen igjen med en gang det har sluttet å lø, og kjøre etter annenhver dag teknikken. Så får vi bare håpe og se
Happy H Skrevet 9. april 2007 #31 Skrevet 9. april 2007 mathja, d va leit.får håpe du snart e ferdig med blødningene og kan starte prøvingen igjen:) Lykke til, håper spiren sitte raskt!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #32 Skrevet 10. april 2007 hei mistet i 1. feb. (exu) var 6 uker på vei. fikk tr tilbake etter 3-4 uker. ikke gravid enda, men prøver for harde livet. hehe
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. april 2007 #33 Skrevet 10. april 2007 Hører til her jeg også :-( Hadde nettopp en SA, var 7+6, så dagen før uke 9. Dette er min 3. SA på 2 år og skal nå utredes for habituell abort. De to andre gangene har syklusen vært normal etterpå, så håper det samme denne gangen. Isåfall er el i de nærmeste dagene. Håper inderlig jeg får en spire snarlig, de sier at de med diagnose habituell abort klarer 3/4 å beholde ved 4. graviditet, så håper og håper! Klemmer til dere alle i denne vanskelige tiden!
Modesty Blaise Skrevet 10. april 2007 Forfatter #34 Skrevet 10. april 2007 Så kjekt at vi er så mange i sammen båt. Hyggelig å høre om andres historier. (kjekt og kjekt...) ihvertfall godt å vite at man ikke er alene. Om dere skjønner hva jeg mener. Engel: Har du testet enda? var litt spent på deg i dag. Og dere andre er også veldig velkommen til tråden vår. jeg har vært tilbake på jobb igjen i dag etter påske og syntes dagen gikk sakte. nå sitter jeg i sofa og bikkja ser på meg med nøttebrune øyner og lurer på når vi skal ut og gå tur. det blåser og pøsregner ute så det blir om en liten stund. ønsker alle damene en fortreffelig kveld.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 10. april 2007 #35 Skrevet 10. april 2007 Hører til her jeg og gitt:( Jeg fikk beskjed om at jeg hadde mistet den 15. februar, etter at jeg hadde fått blødning den 12. feb. (var da i uke 9) Overlegen på sykehuset sa at jeg antagelig hadde mistet ca 2 uker før, fordi det meste var borte når jeg var på ul. Jeg slapp heldigvis utskraping, for naturen ordnet opp selv. Siden jeg fikk beskjed om sa har jeg hatt tett oppfølging av legen min, har hatt både etterkontroll og målt hcg nivået, og samtaler med legen, både på tlf og vært his han. Legen min sa at jeg ikke kunne regne med og få igjen mens på en stund ( opptil 2 mnd), men jeg fikk den igjen 4 uker og 3 dager etter siste mens. Fikk også beskjed rett før påske at da var hcg nivået på under 5, så da er det bare og prøve igjen ( kan ikke bli gravid før hcg nivået var normalt igjen hørte jeg) så håper på at denne gangen klaffer det, men jeg orker ikke stresse for da blir det sikkert heller ingenting. Lykke til alle sammen her inne, håper vi snart ses på 1. trim:)
millymolly&mini Skrevet 10. april 2007 #36 Skrevet 10. april 2007 Ingen mens eller positive gravidtester på meg. Nå er det gått 40 dager siden MA/SA. Tok en ny gravidtest fra billigetester (den fjerde denne syklusen), men det var noe rart på den. Fikk en liten blå strek helt nederst, og kun en strek der oppe. Så ikke vet jeg helt, men jeg skal kjøpe en cb i morgen. Nå vil jeg ha tilbake mensen og mine normale sykluser, så jeg kan prøve min nyinnkjøpte ladycomp:) Håper noe skjer snart!!!
Måånestråle Skrevet 11. april 2007 #37 Skrevet 11. april 2007 Henger meg på her jeg også. MA ble oppdaget 22. mars, jeg var da 9+1 og fosteret hadde vært dødt bare noen dager. Etter et mislykket forsøk med piller ble det utskrapning den 26. mars, og jeg har blødd siden det, helt til i går. Jeg tester fremdeles svakt positivt på graviditetstester, så kroppen er nok ikke helt i vater ennå. Jeg har ikke så lyst til å bli gravid igjen før TR er tilbake og nullstiller ting og tang, så vi prøver å passe oss litt denne pp'en. Men hvorfor er sex plutselig mye mer interessant enn på lenge...?!?!? Ikke så lett det her!
har4barn Skrevet 11. april 2007 #38 Skrevet 11. april 2007 Hei! Hadde første mens etter MA for nesten to uker siden(tror jeg da). Blødde ganske kraftig med en del smerter i to dager - og BANG! så var det helt borte. Ikke noen dag 3 el 4 med mens. Har nå gått å kjent litt smerter, og håpet at det var eggløsning (bruker å ha det ca på dag 9-10), men i dag var det kommet litt blod igjen. Blir gal av dette. Jeg vil at kroppen skal være i gang igjen, slik at vi kan bli gravide igjen. Har ikm ca 29-30.april,men nå får vi vel bare vente å se hvordan kroppen jobber framover.
Modesty Blaise Skrevet 12. april 2007 Forfatter #39 Skrevet 12. april 2007 Nå hadde tråden vår kommet på side 3!!! Og DET går jo ikke an. Har det skjedde noe artig? Så at Solstrålen ble gravid i 1 pp etter MA så mirakeler skjer fortsatt folkens!! Jeg venter fortsatt på tanta. 4 uker i morgen etter MA. Kommer ikke TR i morgen begynner jeg å bli utåmoldig.... Noe nytt ellers?
har4barn Skrevet 12. april 2007 #40 Skrevet 12. april 2007 Ikke noe nytt her i gården, men jeg er kommet dit i syklusen at alle tegn fra kroppen tolkes. Prøver å ikke tenke så mye på det. Tror jeg hadde el for 2-3 dager siden, så alle stikninger og menssmerter er spennende. Jeg veksler fra å tenke at : " dette går ikke denne måneden" til " denne gangen går det helt sikkert!". det er litt vanskelig. Jeg har jo en travel hverdag med jobb og barn, men likevel bruker jeg MYE tid på å drømme og fundere. Hvordan går det med dere andre. Kjenner dere like mye "tegn"?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 12. april 2007 #41 Skrevet 12. april 2007 jeg kjenner etter "tegn" hele tiden jeg Men jeg tror jeg har EL nå, har noen smerter i magen som minner om mens-smerter, men ikke er så sterke. 2,5 uker siden SA, så det kan jo hende? Lov å håpe i alle fall, og det blir nok litt "action" her i kveld for sikkerhets skyld:)
Happy H Skrevet 12. april 2007 #42 Skrevet 12. april 2007 Her kom "endelig" TR etter 4uker og 3dager.. då d finnes ennå håp Modesty;) Så no bare gleder vi oss til å sette igang med første pp etter SA. Litt rar dag dette sidn eg egentlig skulle vært på UL ¨å sett mitt lille nurk. men sånn ble d jo ikkje. Blir jo litt ekstra sårt alikevell akkurat idag, sjøl om eg bare tenker fremover no. Har hatt en herlig dag på fjellet med tulla mi, blitt røde i kinnene begge to:)så no har eg slengt meg ned pc'en på fanget=)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 12. april 2007 #43 Skrevet 12. april 2007 Heisann Happy! Så fint at du har fått tilbake mensen, og etter relativ kort tid :-) Men kan tenke meg at dagen ble litt trist og, siden du skulle ha vært på UL idag. Ingen god påminnelse nei. Flott at du og tulla di kom dere ut og koste dere sammen! Sender deg en stooor klem!!!!!!!!
Ane med lillegutt Skrevet 12. april 2007 #44 Skrevet 12. april 2007 Ja, her var det mange jeg kjente meg igjen i (Kanskje ikke noe å smile av) Graviditeten som vi trodde begynte å gå seg til etter 12 uker viste seg å være BO... Hadde utskrapning 16. mars. Jeg har enda ikke fått mensen og kjenner ikke noen steder at den er på veg... Vi er begge veldig utålmodige da, så det er vel stress... Håper iallefall at ting kan gå seg til snart, så det kan bli noe fres over prøvingen..... (Det er vel ikke den som stopper mest ) Får håpe at avslapning ig ferie i påsken har gjort underverker for oss alle
babyimagen!! Skrevet 13. april 2007 #45 Skrevet 13. april 2007 æsj... hører visst til her jeg også. godt å se at det er flere av oss... testet til stor glede positivt på tirsdag, onsdag begynte jeg og blø, og gjør det fortsatt.... men, da er det bare å prøve igjen da. så fort som mulig. men men. har jente på 18 mnd, så er ikke syndt på meg. lykke til alle sammen!
Modesty Blaise Skrevet 14. april 2007 Forfatter #46 Skrevet 14. april 2007 Ane; hva betyr BO? Det har jeg aldri hørt om før. Ellers håper jeg vi kan nyte helgen og fineværet alle sammen:-) Og glemme all "prøving" og venting på TR. Min kjære er bortreist i en uke nå så det blir ikke mye prøving her hos meg. Og ikke har TR vist seg heller enda...4 uker og 1 dag siden MA i dag...Grrrrrr
Gjest Skrevet 14. april 2007 #47 Skrevet 14. april 2007 Til alle her på denne tråden! lykke til med prøving og testing, jeg ble gravid igjen etter 1pp,men går nå å engster meg for at det går galt,tom fostersekk og alt mulig annet rart. Har nemlig få symptomer i dag,de to siste dagene har jeg hatt noen symptomer. Argh! bare de 12 første ukene kunne ha vært overstått. Så sier folk at man skal nyte å være gravid?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. april 2007 #48 Skrevet 14. april 2007 Ja kjenner igjen den følelsen. Jeg var i forrige graviditet først redd for SA, så ble jeg redd for BO (blighted ovum) og så MA... så SA igjen...osv... huff! Så synd jeg fikk rett i min engstelse! Håper bare den sitter neste gang. De sier jo at de med diagnose habituell abort, at statistisk klarer 3/4 å beholde på 4.forsøk. Nå har jeg mista 3 ganger så håper at alle gode ting er 4!
Modesty Blaise Skrevet 14. april 2007 Forfatter #50 Skrevet 14. april 2007 Ja jeg håper virkelig at spiren sitter for dere som har blitt gravide igjen. På en annen måte så er vi jo mer forberedt på at det kan skje oss... Jeg trodde for eksempel at dette var bare noe som skjedde alle andre og ikke meg selv... Linnea: MA betyr at du aborterer og har vært gjennom utskraping, mens SA betyr at fosteret forsvinner naturlig ut av seg selv. Tror jeg da. Ellers ligger en begrepsliste her en plass som forklarer hva bokstavene står for. Husker ikke i farta. SA eller vel Spontan Abortion tror jeg. Kirsty; På 4. forsøk så MÅ det jo gå. Det er din tur nå. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå