kine 24.12.2007 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hei! Ser det er mange her inne med IKM rundt dette tidspunktet. Har selv IKM rundt 9. - 10. april senest (med spotting minst en dag i forveien). I dag sitter jeg her uten det minste spor av TR, men ingen andre graviditetstegn. Tok en veldig svak test i dag, som var så svak at jeg ikke stoler helt på den. Kan jo være at jeg ser syner. Får prøve igjen om et par dager...kanskje blir det en julegave på oss ) Når skal dere andre teste? Noen symptomer? LYKKE TIL!!!!
whoopsie daisy Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Oj så spennende! Tenk om det blir verdens beste julegave på deg!! Krysser fingrene for deg ihvertfall. Dette høres jo positivt ut. Har IKM ca 16, så jeg må vente litt til. Har en positiv følelse jeg da..Litt murring i underlivet og ømme bryst. Det hadde jeg sist jeg var gravid også og dette er veldig likt. Men så kan det jo hende det er fantasien som gjør at det kjennes slikt ut også..(o: Håper på en julespire jeg også..En romjulsgave!!
snaxie Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hei! Jeg hadde IKM (hihi...snodig og uvant med disse forkortelsene..) 6. april. Den har ikke vist seg ennå. Jeg har typiske mensensmerter i magen og litt ømme bryster så jeg føler at den er rett rundt hjørnet. Jeg vil ikke håpe på at det kan være en spire. Redd for å bli skuffet....Har ingen graviditetstester hjemme så venter noen dager til. Men tenk viss jeg er gravid. Det hadde vært en super bursdagspresang for meg som fyller 33, 20.april. + en fin julegave når den tid kommer. Jeg har kjempe regelmessige sykluser, presis som klokken. Så derfor er det litt rart... men tror gjerne det kan være pga en pergokur jeg har tatt at den er forsinket.. Hva tror du??
Nøtt Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 At du klarer å la være å teste deg, snaxie!! Jeg hadde løpt til nærmeste apotek hadde jeg vært deg! ;-)
prøver&prøver... Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Har faktisk ingen anelse... ikm var den 8 april, kom noe jeg trodde var mens den 7, men har ikke blødd noe...kun litt spotting... hva er det som skjer? noen som vet?:=)
prøver&prøver... Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 nei,har ingen tester,å apoteket er ikke åpent før i morgen...:=) dessuten har jeg ingen penger før på torsdag.... men regner med at dette var mens eller noe sånt... har aldri hatt sånn rar mens før..ikke mens,bare noen rare brune flekker i trusa...
snaxie Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 ååå...jeg springer på do og ser i trusa hele tiden, stikker fingeren opp i musa, sjekker livmorhals men ingen blødninger på vei.. kanskje blir det Apotek here i coooomeee!!!! men magen er vond auauauauaua..
kine 24.12.2007 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2007 Ja her høres det lovende ut for mange ) snaxie; når det gjelder pergokur har jeg ingen erfaring med dette, og kan derfor ikke komme med noen god forklaring. Men så lenge TR holder seg unna er det alltid håp! Blir spennende å høre resultatet etter at du har testet deg. prøver&prøver; Har du sluttet å spotte? Selv spottet jeg i fire dager etterfulgt av en kort TR i min første pp. Er nesten sikker på at dette var en uvellykket befruktning som kroppen gjorde seg av med, siden det aldri har vært slik i tidligere sykluser. Husk det er ikke uvanlig å få noe mensliknende blødninger/spottinger rundt forventet IKM og allikevel være gravid. Du får ta en test hvis ikke TR kommer som vanlig. Lykke til videre!
PeggyPreg Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Heia Kinemiri!!! Dette høres lovende ut!!!! Du må holde oss oppdatert!! Vi har dessverrre ikke fått vært så aktive denne pp ( påske med andre i huset + at vi ikke har vært sammen alle de "aktuelle" dagene)........... men satser sterkt neste mnd!!! ett kryss er vel ett kryss eller, Kinemiri???? spennende!!!
Happy H Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 snaxie, løøøøp og kjøp test. akkurat sammme symptomene hadde eg år eg va gravid første gangen. ville ikkje teste for eg va sikker på mensen va like rundt hjørne men gravid va eg..fødte 28.12.05=)
snaxie Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 ÅÅ Jøss nå blei eg gla for svar gitt Happy H!! Og eg fekk stoore forhåpninger. Mannen min ber meg vente litt med testing og være forberedt en stund til på at mensen kommer. Men på Torsdag om den har uteblitt til dess, da skal eg teste. Må ha tålmodighet bare, mens eg koser meg på nettet her og leser om andres erfaringer. Som er til utrolig god hjelp og støtte altså.
Happy H Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 ja d blir kjempe spennnende dette snaxie, krysser alt som krysses kan for at d sitter en litn spire og at du ikkje får tr på mange mange mnd. eg tok test 5dager over IKM som då va positiv..men stolte ikkje helt på d så sendte mannen avgårde på volvat med urinprøve sidn dette va en lørdag..hihi..
kine 24.12.2007 Skrevet 9. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2007 Ja det sies så, men jeg er litt tilbakeholden i forhold til denne skyggestreken jeg har lest så mye om. Skulle det tenkes at jeg er gravid, er jeg et bevis på at man ikke må drive på hver dag for at spiren skal sitte. Vi sendte inn soldater kun en gang, og det var tre dager før EL. Dessuten har jeg lest at sædcellene lever opp til en uke, så da er det vel kanskje håp for dere også, Peggy75?
prøver&prøver... Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 dytter denne da jeg skal teste i morgen;)
Babyklar '78er Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 ... dytter jeg også, da jeg nesten må ta en test til... Dette var jo tross alt oppmuntrende lesning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå