Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hei, Er selv i uke 37, og de siste 7 ukene har jeg måttet sitte og sove i senga eller i en lenestol. Dette pga halsbrann...Har inntrykk at jeg er så alene om dette problemet. Noen andre?
Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg har vurdert å begynne å sitte og sove, men ikke pga. halsbrann. Når jeg ligger på siden så sparker babyen så fælt, så må snu meg hele tida, fordi det er sykt ubehagelig.. Og klarer rett og slett ikke ligge på ryggen..
Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hei! Huff, dette høres ikke behaglig ut. Er slv i uke 34 og sliter med halsbrann. Regner med du har prøvd syrenøytraliserndemidler som Link el Gaviscon. Jeg synes de hjelper litt. Hvis det ikke hjelper er det sikkert lurt å høre med lege ang andre typer, som kanskje ikke er reseptfrie. Det høres ikke behagelig ut og måtte sitte og sove. Husk det er viktig med god søvn og samle krefter til alt som kommer. Håper det bedrer seg!!!!
*ks 75* Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Halsbrann er noe dritt.... Har funnet ut at vist eg hverken spiser eller drikker noe etter kl 5-6 så berger gjennom natten. Men våkner da kjempesulten om morgenen og spiser som en gal på dagen for da har eg ikke antydninger til hals brann.
Froske Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ja, jeg sitter også og sover... Utrolig slitsomt, blir ikke akkurat noen god søvnkvalitet av det! I tillegg gjør det bekkenet mye verre for min del. Men må man så... Hender jeg kan ake meg ned på bare en pute i løpet av natta, fantastisk når det skjer! Min erfaring er at jeg må spise noe nøytralt (brød uten pålegg, frokostblanding e.l.) ganske seint på kvelden, om jeg ikke spiser noe etter middag, bare drikker masse, blir det garantert ille! Lykke til, håper du snart er i mål! Og at du sover nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå