Gå til innhold

Lykkelig, men litt skremt også


Titania

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. jeg testet positivt i dag. Tør ikke helt tro på det enda. Testet litt tidlig, skulle hatt mensen i dag. Fikk bare plutselig følelsen av at jeg måtte teste - og der sto det jammen gravid! Hvis det stemmer har jeg termin 22. desember. Da er i hvertfall planen for jula klar:-) Det blir vårt føste barn. Jeg er mest glad, men det føles litt skummelt også. Andre som føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skummelt...!!! At noe bittelite har tatt bolig i kroppen (uten å spørre om lov i allefall i mitt tilfelle), er det skumleste jeg noen sinne har opplevd. Men også noe av det morsomste og fineste! Dette skal vi nok klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle tre. Gleder mer jo veldig!! Dette skal vi klare ja:-) Også har jeg verdens snilleste mann til å støtte meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg føler med deg. Jeg våknet i dag tidlig og fikk også en følelse av og måtte teste...og den var positiv:) Terminen blir da 20.desember...for en julegave!! En veldig rar følelse, blandet av stor glede og total forvirring...men det er vel en del av sjarmen.

Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg sov kjempedårlig i natt - masse tanker som surra rundt i hodet. I dag er det mer glede og mindre forvirring. Lykke til til deg også - og gratulerer!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg óg har termin like før julaften (har regnet ut at det blir den 21.), blir spennende å få det bekreftet av legen, første graviditet for meg og. Har byttet fastlege, håper hun nye er hyggelig...og at hun kan svare på min millioner av spørsmål. :-) Har dere fått symptomer ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...