Gå til innhold

Koko Dritgrei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å som jeg har savnet deg! Abstinenser har preget påsken....

Håper dere har hatt det toppers, og at alt står bra til med den lille familien Dritgrei...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeeeeeeeeeeeeeei!!!

Vi har det i grunnen toppen! Vi er her i fjellheimen enda, men i morgen reiser vi hjem til vår og blomster :-)...

Vi har hatt en kjempefin påske, men jeg og min angst for sykdom, har selvsagt ødelagt litt. Minste niese hadde oppkast i halvannet døgn, og ingen andre er smittet, men jeg klarte å innbille meg at jeg var blitt syk, bare fordi jeg var redd for å bli det, og vips så ble jeg det, men det varte bare en natt, og jeg var virkelig ikke dårlig, bare veldig veldig redd! Jeg gleder meg til å få bukt med det der altså, for det er slitsomt å bli så redd hver gang en stakkar forteller om sykdom...

Som du skjønner, det overskygger til og med en helt fantastisk påske med solbrente neser og lammelår, knekte solbriller og ømme halbein, ski i hytt og pne, og slalomgutter i susende fart, og bitteliten dritgreibaby i pulk.... Vi har hatt det toppen!!!!!!!!!!

håper dere har hatt en fin påske også! Når jeg kommer hjem virker telefonen min igjen også, det blir stasest!!! En hel mnd uten mobil er slett ikke å anbefale, men kan bli tullete av mindre!

Jeg gleder meg til å snakke med deg igjen, du skal e jeg ringer deg på tirsdag kveld sånn i ti-tida ;-)

klem klem klem

Skrevet

Så godt å høre at dere har hatt det fint, tross antydninhger til nevrotiske tanker....*ler* Skjønner at det blir godt å få ryddet slike tendenser litt bort.

Jeg har jevnlig prøvd om du har vært koblet til verden enten ved ny mobil, msn eller rett iog slett hustelefon. Fant ut at det å mase på deg via Dritgreikjæresten sin mobil var litt i det meste laget...for jeg hadde egentlig ingenting viktig å formidle...*ler* Men noe skal vi jo alltids finne på å snakke om.

Men jeg gleder meg til dere er vel hjemme i dritgreiheimen, slik at vi kan gjenopprettholde vår ritualer.... *smiler*

Klem klem

Skrevet

noen spøkelser ser fram til et evig live på "euretika", mens min plass er vel helst satt av på nevrotika.... det fine er at dritgreipappan lander på akkurat samme stedet og det blir fint!

gjenoppretholdelse er et fint ord!

klem

Skrevet

Hermetika så klart -- EUREKA!

Skrevet

Koselig å bli savnet dessuten... blir glad jeg da!

jippi!!!

klem klem klem klem

Skrevet

Jeg blander meg inn jeg også. Jeg har også savnet deg. Fint at dere har det bra bortsett fra enkelte alvorlige sykdomsforløp ;-)

Gleder meg til å se deg her inne igjen på regelmessig basis!

Skrevet

Regelmessig basis midt i to opppgaver blir det i såfall, men jeg blir jo aldri borte... :-) jeg slutter aldri å røyke heller... jeg er en sånn en som bare tar pauser ... he he he. derfor har jeg aldri begynt med andre farlige ting, holder meg til dibbing og en røyk i ny og ne.

Jeg gleder meg til å snakke med deg Maud, og med de andre i lang lang tid.... hurra for fine folk!

Skrevet

Slenger meg med i fanklubben og utrykker dypt savn og stor glede av å se deg på nett igjen ;-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...