Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Noen som vet om det går ann å ta vanlig bad selv om man har litt åpning? Går nå ut fra det når man kan bruke badekar under fødsel.. men skal man kanskje være forsiktig med badesalt,olje,skum eller noe? Har tenkt å ta et bad,for å se om bekkene blir bedre av det..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2007 glemte å skrive at jeg har ca 2cm åpning.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg brukte badekar som smertelindring ved forrige fødsel, på sykehuset. Nå går jeg til bassengtrening og har fått beskjed om at jeg kan delta til vannet går eller riene starter, og det er jo i "skittent" klorvann! Du kan nok trygt bare bade!
MAMMA1 Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg kan ikke forstå det er bra i offentlig basseng, men i eget badekar er det nok ikke noe problem. Man ønsker jo ikke å utsette seg for infeksjoner den siste tiden, det kan jo være noe som setter seg og som babyen kan bli smittet av på vei ut også.
Gjest Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ingen problem å bade i offentlige basseng fram til vatnet går i følge mi jordmor.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 da har jeg hatt meg et bad=) Det var godt,og kjennes ut som det hjalp litt på bekkenet også..men kjenner det begynner å komme tilbake de jæv... smerten nå..men,men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå