Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 er det mulig....trodde jeg var heldig og slapp unna.......men i uke 37 kom strekkmerkene =(
snartmammapåny Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Kjenner fustrasjonen din, mine kom i uke 38 *ARG!!!* Nå 7 dager på overtid så har de jo tatt over hele j**** magen min:( Gråt noen tårer for de ja... men kommer forhåpentligvis over det, "premien" av graviditeten gjør det jo heldigvis verd det da:D
VinterSol+2 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 de fleste strekkmerker blir jo nesten "usynlige" etterhvert da! Jeg fikk masse i puberteten, og selv om de er der enda, syns de så lite at de ikke sjenerer meg mer, iallefall:) Og det er jo verdt det, er det ikke?
plutseligbolle Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg har også fått noen, hvis det er det da, noen blå striper nederst på magen. Nå er jeg 38 uker på vei. Jaja. Jeg gråter ikke for det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Huff, det er ikke greit å tro man slipper unna, men så kommer de sent. Føler med deg. Gruer meg til jeg evt får merker.. Vil ikke ha de selv, men sambo har masse strekkmerker over hele magen og ellers fra en tidligere vektøkning. DE strekkmerkene gjør meg overhodet ingenting, jeg elsker han for det.. Men hvorfor er det da annerledes med meg? :S
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 jeg også trodde jeg skulle slippe.Men det sa bare POFF! så var de der. nå har de tatt over hele magen, og de klør og stikker og gjør kjempe vondt! men premien inni magen gjør det verdt det, så jeg bryr meg ikke så ille=)
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Samme her- trodde jeg slapp unna på magen ,men neida!! nå de siste 3 ukene har det ene på magen blitt ivertfall 20:-(... sukk jaja... de klør noe j.... innimella.. håper hun kommer når hun skal ellers blir det fler:-P
2 barnsmor 81 Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 jeg slapp unna forrig graviditet, og trodde derfor at jeg var "sikker"...men nei da, kom over natten i uke 39, nå vil jeg bare ha denne tingen UT, før det kommer fler.!!!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Hehe, eg har fått massemasse strekkmerka...åg eg har kommet tell d punkta at eg ikkje bryr meg så mykkje lenger... Har faktisk tenkt å gjøre noe litt uvanlig med mine strekkmerka, har tatt masse bilda av dem med forskjellige effekta, man kan på de fleste bildan ikkje en gang se at d e strekkmerka. Tenkte eg skulle lage et slags kunstbilde av de, og henge d på veggen og kalle bilde *The wall of stretchmarks;)*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå