Linda Pia Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Etter at prinsessa vår har vært litt sjuk no ( øreverk, trøske og nye tenner ) - streiker ho ved puppen. Det virker rett og slett som der er for lite melk. Hun blir ill sint, og bare slenger seg bakover. Da tenkte jeg å spe på med mme, men den smaken likte hun ikke. til no har jeg prøvd to sorter. En rød soya melk fra apoteket og en annen basert på soya melk fra apoteket.. husker ikke hve den het i farta. Jeg har gitt henne spesial melk, fordi jeg selv er følsom for kumelk - og da skal en liksom ikke introdusere barnet sitt under et år for vanlig mme. Men de soya greiene smaker pyton... så no lurer jeg på om jeg skal kjøpe noen "vanlige" mme pakker. Noen som kan anbefale noen som kanskje smaker litt godt og har triks på hvordan jeg skal få henne til å like melk? Til info elsker hun vann, og hun er 7 1/2 mnd gammel. Spiser to porsjoner med grøt ( fulle) og middag pluss et fruktmåltid ( stor jente på 10 kg ) Håper på svar
Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Kanskje Nan H.A. som fåes på apoteket. Det er proteinene spaltet så det skal redusere sjansen for allergisk reaksjon. Hipp sin er søtest,men ikke helt det store for noen som er disponert for allergi. Lykke til uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå